Haurrak, egitura txertatuen jabekuntza eta mintzaide helduen eragina
No Thumbnail Available
Date
2000-05-31
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Udako Euskal Unibertsitatea
Abstract
Description
This paper will deal with the analysis of subordinate structures in five Basque speaking children, starting with two words utterances. The research will focus on three main points: a) to describe the development of subordinate clauses; b) to observe if the five children proceed in the same way; and c) to determine the role of adult input in the process. We also take into account the data observed in the acquisition of other languages.
Ikerlan honetan bost haur euskaldunen egitura txertatuen garapena aztertuko da. Horretarako haurrek bi hitzezko esaldiak egiten hasten direnetik aurrerako ekoizpenak behatuko dira. Helburua hirukoitza da: a) batetik, egitura txertatuen garapenaren deskribaketa egitea; b) bestetik, haur guztiek antzeko garapena gauzatzen duten ikustea; c) azkenik, mintzaide helduen eragina nolakoa den zehaztea. Gainera, beste hizkuntzen garapenetan ikusitakoa ere kontuan hartuko da.
Ikerlan honetan bost haur euskaldunen egitura txertatuen garapena aztertuko da. Horretarako haurrek bi hitzezko esaldiak egiten hasten direnetik aurrerako ekoizpenak behatuko dira. Helburua hirukoitza da: a) batetik, egitura txertatuen garapenaren deskribaketa egitea; b) bestetik, haur guztiek antzeko garapena gauzatzen duten ikustea; c) azkenik, mintzaide helduen eragina nolakoa den zehaztea. Gainera, beste hizkuntzen garapenetan ikusitakoa ere kontuan hartuko da.