78 results
Search Results
Now showing 1 - 10 of 78
Item DOCENTIAZ programak HEFA fakultateko irakasleen irakaskuntza praktikan izandako eraginaMendia Urrutia, AitorDOCENTIAZ programak EHUko HEFA fakultateko irakaslegoaren irakaslanean duen eragina aztertzeko burutu da ikerketa kualitatibo hau. Ebaluazio orok hobekuntzarako balio duela ulertuta, bai eta EHUren plan estrategikoak bikaintasuna helburu duela ikusirik, testuinguru ezin hobea da HEFA fakultatea ikerketa hau aurrera eramateko, hezkuntzaren zientziez arduratzen den fakultatea baita. Honenbestez, kasu azterketa baten bidez eraman da aurrera ikerketa. Ondoriotzat, programa honek irakaskuntza praktikari buruzko hausnarketa bultzatzen badu ere, metodologiari dagokionean aldaketak behar dituela ezagutu ahal izan da.Item Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzara bideratutako STEM proiektuen azterketa kuantitatiboaGonzález Atutxa, Patricia Aránzazu; Iribas Pardo, Haritz; Carmona Igartua, UnaiEgungo ikasleek STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) diziplinetan eta lanbideetan aurkezten duten interes eta motibazio baxua mundu mailako kezka bihurtu da. Euskal hezkuntza-sistemak duen erronka handia da: ikasleek STEM diziplinen konpetentziak bereganatzen dituztela ziurtatzea; aurrerapen zientifiko-teknologiko-digitalez beteriko mundu honetan, STEM lanbideen garrantzia handituz baitoa. Ikerketa honetan, hizkuntza anitzeko 108 STEM proiektuen nolakotasuna analizatu da, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza etapara bideratutako eta euskaraz diseinatutako proiektuetan arreta berezia jarriz. Ikerketaren emaitzei esker, etorkizunean euskaraz diseinatuko diren proiektuek bete beharko lituzketen irizpideak zehaztu dira, ekarpen gisa.Item Komunikazioko graduko euskal ikasleen matematika-antsietatea neurtzeko RMARS galdetegiaren euskarazko bertsioaren garapenaBerasategi Zeberio, MirenDatuek gero eta presentzia handiagoa duten egungo errealitate konplexua ulertzeko gaitasunari eragiten diotenfaktore mugatzaileen artean kokatzen da matematika-antsietatea. Kazetariek datuetan oinarritutako informazioarenzabalkundean jokatzen duten bitartekari paper nabarmena dela eta (Kovach eta Rosenstiel, 2014), ikerketa-objektuesanguratsua dira, bereziki zabaldua egonik kazetaritzako ikasleak “matematikarekin txarrak” direla (Bradshaw,2018; Maier, 2002). Ikerlan honek Deustuko Unibertsitateko Komunikazioko graduko 185 ikasleren matematika-antsietatea neurtzen du, eta antsietate honek haien matematika-errendimendua zein neurritan oztopatzen duen.Aldi berean, neurketa hori egiteko euskarazko tresna proposatu eta balioztatzen du, euskal hiztunek ohikoa ezden hizkuntzan matematikekin aritzean jasan dezaketen antsietate gehigarria saihestu eta hizkuntza-aldaketareneragina ikertzeko helburuz.Item Estatistika deskribatzailearen metodo berriak(JAKIN) Harluxet , Klaudio; Mimiague , Pantxoa; Torrealdai Nabea, Joan MariItem Bilbo hiriko 03 eta N02-aren mailak denbora errealean epe laburrean aurresateko eredu estatistikoaren eraiketa(UPV/EHU) Agirre Basurko, ElenaItem Eztabaida taldeetan jasotzen den informazioa tratatzeko zailtasunak: NVIVO 8, analisirako tresna lagungarria(TANTAK) Aristizabal Llorente, Pilar; Bizkarra Morales, Maria TeresaItem Datuen bistaratzea estatistika ofizialetan(EKAIA) Galbete Ahechu, Enara; Yurramendi Mendizabal, YosuItem Estatistika metodoak distantzietan oinarrituriko ikuspegitik(EKAIA) Irigoien Garbizu, Itziar; Sierra Araujo, Basilio; Ferreiro del Rio, SusanaItem Chebysheven desberdintza esponentziala: probabilista baten orotariko giltza(EKAIA) Dalmau Cherino, JosebaItem Metodo estadistikoak saiakera klinikoetan(EKAIA) Galbete Jimenez, Arkaitz