6 results
Search Results
Now showing 1 - 6 of 6
Item Egungo beharrei erantzuten eskolan: Interneteko erabilera kritikoa indartzeko formazio-ekintzaGamito Gomez, Rakel; Tresserras Angulo, Alaitz; Martinez Abajo, Judit; Fernandez Guerra, VanesaIkerlan honetan irakasletza graduko practicumeko ikasleekin hausnarketa partekatuan oinarritutako mintegiak dinamizatzeko tutoreek erabilitako laguntzak aztertu dira. Irakasle-gaiek praktiketan bizi dituzten egoera errealekiko taldean egiten dituzten hausnarketek praktiketako errealitatearekiko ulermen konplexuagoa izan eta teoria eta praktikaren arteko zubiak eraikitzen laguntzen dute. Unibertsitate mailan ikasleek beraien praktikarekin eta beraien praktikaz ikasteko esku-hartze estrategia eraginkorrenen artean tutoreen laguntzak azpimarratu dituzte hainbat ikertzailek. Ikerketa honetan Mondragon unibertsitateko 3 kasutan tutoreek irakasle-gaiei eskainitako laguntzak aztertu dira ikasleak hausnarketan trebatzeko espazio eraginkorrenak sortzeko xedez.Item Genero-arauak eta identitatearen garapena haurtzaroan: marjinazio-oroitzapen disidenteen analisiaLeón Hernández, Irati; Gamito Gomez, Rakel; Bizkarra Morales, Maria TeresaLanaren helburua haurtzaroko genero-ikuspegira hurbiltzea da, genero-arauekiko paradigma kritiko batetik eta epistemologia (trans)feministetatik. Horretarako, Euskal Herriko sexu/genero disidentziaren kolektiboaren oroitzapenak aztertzen dituen kasu azterketa bat burutu da. Informazioa 4 talde eztabaidetatik jaso da eta 21 ahotsen marjinazio-oroitzapenak gurutzatu dira. Emaitzek erakusten dute identitatearen garapenean genero-kolonialitatea oso presente dagoela, paradigma intersekzionalak eta testuinguruak beharrezkoak direla eta sozializazio prozesuan eskola, etxea eta berdinen arteko harremanak garrantzi handiko espazioak direla. Beraz, premiazkoa da genero-binarismoari eta horrek sortzen duen indarkeriari aurre egitea eta haurtzarotik aniztasuna modu integralean lantzea.Item UEU-ren irakaskuntza telematikorako eredu pedagogikoa indartzeko ebaluazio-prozesua(UPV/EHU arg) Camacho Romero, Abel; Gamito Gomez, Rakel; Lonbide Lizarralde, PedroItem Bestelako eskola eredu bat posible da: Bizilore, eskola komunitate berri baten lehen urratsak(TANTAK) Aranburu Segurola, Ane; Tresserras Angulo, Alaitz; Gamito Gomez, Rakel; Gómez Pintado, AinhoaItem Dislexiaren inguruko garapen kontzeptuala(UPV/EHU arg) Cámara Rámirez, Julen; Lòpez Vélez, Ana Luisa; Gamito Gomez, RakelItem Adingabeen errealitate digitala ezagutzen: Erabilera-ohiturak eta egoera gatazkatsuak(UPV/EHU arg) Gamito Gomez, Rakel; Tresserras Angulo, Alaitz