Testuen irakaskuntza: Genevako sekuentzia didaktikoa tresna eraginkorra gazte eta helduentzat

No Thumbnail Available

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Azken hamarkadetan hizkuntzaren didaktikaren arloan berrikuntza nabarmenak gertatu dira, ikasleen gaitasun komunikatiboa lantzea helburu nagusi bihurtu delako. Horren ondorioz, testu-generoa izango da ikas-irakaskuntzarako oinarrizko edukia. Artikulu honetan, egunkarietako zuzendariari gutunak testu-generoa lantzeko, Genevako sekuentzia didaktikoaren eraginkortasuna frogatzen duen ikerketa baten berri ematen da. Tresna didaktiko hau hainbat ikerketaren objektua izan da azken urteotan. Lan honen berrikuntza unibertsitateko ikasleekin erabiltzea izan da. Sekuentzia didaktikoa eraginkorra izan da testu-genero konplexu honek eskatzen dituen abilezia diskurtsiboak eta linguistikoak ondo ikasteko eta horien inguruko hausnarketa metalinguistikoa egiteko.
A lot has changed in the field of Language Teaching since developing students communicative competence became the aim of language learning. Among those changes an important one has been the place taken by the text as the core language learning unit. This article describes a study on text-based methodology using the Geneva learning-unit model for the teaching of the genre Letter to the Editor. The effectiveness of this teaching method has been the object of a number of research projects in recent years; the contribution and novelty of the research presented here is that it has been used with university students. This methodology has been proven fit to teach the linguistic skills necessary to write this argumentative genre, as well as to develop metalinguistic awareness among the learners.

Description

Keywords

sekuentzia didaktikoa, testu-generoa, hizkuntzaren irakaskuntza, gaitasun komunikatiboa, learning unit, text genre, language teaching, communicative competence

Citation

Collections