Hezkuntza Gasteizen XIX. mendean
No Thumbnail Available
Date
1998-04-16, 1998-04-16
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Udako Euskal Unibertsitatea
Abstract
Description
Traditional education is established in the beginning of the Contemporary Age. Sexual difference as far as education is concerned, poor training for teachers and short resources are the basic characteristics. The aim was to integrate each person in their own social sphere according to their origins. In Araba, and also in Gasteiz, literary levels were very high in this context.
Aro Garaikidera sartzearekin batera ezarri zen hezkuntza tradizionala (sexuz desberdindua), baina irakasleen prestaketa eskasa zen eta eskaintzen zitzaion dirua urri. Honekin, hiritarrak gizartean zeukaten lekuan integratzea bilatzen zen. Araban, eta beraz Gasteizen, garairako alfabetatze-maila altuak lortu ziren testuinguru honetan.
Aro Garaikidera sartzearekin batera ezarri zen hezkuntza tradizionala (sexuz desberdindua), baina irakasleen prestaketa eskasa zen eta eskaintzen zitzaion dirua urri. Honekin, hiritarrak gizartean zeukaten lekuan integratzea bilatzen zen. Araban, eta beraz Gasteizen, garairako alfabetatze-maila altuak lortu ziren testuinguru honetan.