Browsing by Author "Garcia Blazquez, Itziar"
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Eassessment (online eta blended testuinguruetan ebaluazioa): joerak, ereduak eta ebaluazio estrategia aurreratuak(UPV/EHU arg) Garcia Blazquez, Itziar; Arroyo Sagasta, AmaiaItem Gizarte digitalerako hezkuntza: adimen artifizialaren eta big dataren erabilerarantz(MU arg) Astigarraga Echeverria, Eugenio; Zubizarreta Pagaldai, Ane; Diaz Bizkarguenaga, Koldo; Ipiña Larrañaga, Nagore; Moreno Fernandez de Leceta, Aitor; Galindez Nafarrete, Edurne; Garcia Blazquez, Itziar; Santa Cruz Elorza, Sirats; Torres Lete, Maialen; Zuberogoitia Espilla, Aitor; Iribas Pardo, Haritz; Gostin Elorza, AndresItem Hezkuntza pretsonalizatua: helduko den erronka bati markoa jartzeko aukera(JAKINGARRIAK) Diaz Bizkarguenaga, Koldo; Ipiña Larrañaga, Nagore; Garcia Blazquez, ItziarItem Inteligentzia Artifiziala eta "Big Data", ikaskuntzaren pertsonalizaziorako gakoakZubizarreta Pagaldai, Ane; Garcia Blazquez, ItziarEgungo ikasleek beren ibilbide akademikoan jarraitzeko hautaketan hainbat zailtasun izaten dituzte (Pérez eta Aldas, 2019). Hori dela eta, ikasleen orientazioan laguntza eskaintzea nahi izan da ikerketa honetan, ikaskuntza pertsonalizatuan oinarrituz. Horrela, ikasleen konpetentziak eta interesak identifikatu eta horiek lan-adarreko konpetentziekin uztartzeko ikerketa egin da. Inteligentzia Artifizialaren (IA aurrerantzean) eta Big Dataren bidez, etorkizunean ikasleei orientaziorako datu gehigarriak ematea eta ibilbide pertsonalizatuak sortzea da proiektuaren helburu nagusia.Item Konpetentzia digitalaren planteamenduaren azterketa EKI proiektuanGarcia Blazquez, Itziar; Sarobe Egiguren, AitziberIkerketa honen helburuak dira Ikastolen Elkarteak garatu duen EKI ikas-materialean konpetentzia digitala nola jasotzen den ikustea eta materialarekiko ikasle eta irakasleen ahotsak jasotzea. EKI proiektuan baliatu den ikasmateriala euskarri digitalean zein analogikoan aurki daiteke eta ikerketa honen bidez, batean zein bestean, konpetentzia digitala nola ulertzen den, euskarriari zein inplementazioari dagokionez, proiektuaren indar-gune eta ahulguneak zeintzuk izan diren identifikatu da. Lortutako emaitzak, orokorrean, nazioarteko testuinguruan burututako beste ikerketa batzuen antzerakoak dira. Ondorioek adierazten dute informazio eta komunikazio teknologiek (IKT) ikasgela barruan nahiz kanpoan, irakasle-ikasleen jardunaren antolaketan eragiten dutela, baina horiek baliatzeak ez duela zertan berrikuntza pedagogiko esanguratsua izan irakasleen praktikari dagokionez.Item Manifestu digitala(JAKINGARRIAK) Ipiña Larrañaga, Nagore; Diaz Bizkarguenaga, Koldo; Arroyo Sagasta, Amaia; Garcia Blazquez, Itziar