Browsing by Author "Gamito Gomez, Rakel"
Now showing 1 - 12 of 12
- Results Per Page
- Sort Options
Item Adin txikikoak eta Internet: familien kezka eta erantzukizunaGamito Gomez, Rakel; Arroyo Sagasta, Amaia; Corres Medrano, Irune; León Hernández, IratiInternet erabat integratuta dago gure jendartean eta aurrerapenek eragin zuzena izan dute adin txikikoen egunerokotasunean. Zentzu horretan, familia eragile erabakigarria da haur eta nerabeen alfabetatze eta ongizate digitalean. Horregatik, ikerlanak Lehen Hezkuntzako ikasleen familien bitartekaritza-lana aztertzen du, 18 kide heldu protagonista izan duten bi eztabaida-taldeen bitartez. Emaitzek agerian uzten dute gaur egungo agertoki digitalari buruzko kezka. Familiek defendatzen dute funtsezkoa dela etxean erantzukizun-kultura lantzea eta garatzea. Hala ere, adin txikikoen Interneten erabilera-ohiturei eta bizipenei buruzko ikuspegia edota ezagutza oso partziala da.Item Adin txikikoen Interneten erabilerari eta arriskuei buruzko kasu azterketa bat. Pertzepziotik kontzientzia piztera(UPV/EHU) Gamito Gomez, RakelItem Adingabeen errealitate digitala ezagutzen: Erabilera-ohiturak eta egoera gatazkatsuak(UPV/EHU arg) Gamito Gomez, Rakel; Tresserras Angulo, AlaitzItem Bestelako eskola eredu bat posible da: Bizilore, eskola komunitate berri baten lehen urratsak(TANTAK) Aranburu Segurola, Ane; Tresserras Angulo, Alaitz; Gamito Gomez, Rakel; Gómez Pintado, AinhoaItem Dislexiaren inguruko garapen kontzeptuala(UPV/EHU arg) Cámara Rámirez, Julen; Lòpez Vélez, Ana Luisa; Gamito Gomez, RakelItem Egungo beharrei erantzuten eskolan: Interneteko erabilera kritikoa indartzeko formazio-ekintzaGamito Gomez, Rakel; Tresserras Angulo, Alaitz; Martinez Abajo, Judit; Fernandez Guerra, VanesaIkerlan honetan irakasletza graduko practicumeko ikasleekin hausnarketa partekatuan oinarritutako mintegiak dinamizatzeko tutoreek erabilitako laguntzak aztertu dira. Irakasle-gaiek praktiketan bizi dituzten egoera errealekiko taldean egiten dituzten hausnarketek praktiketako errealitatearekiko ulermen konplexuagoa izan eta teoria eta praktikaren arteko zubiak eraikitzen laguntzen dute. Unibertsitate mailan ikasleek beraien praktikarekin eta beraien praktikaz ikasteko esku-hartze estrategia eraginkorrenen artean tutoreen laguntzak azpimarratu dituzte hainbat ikertzailek. Ikerketa honetan Mondragon unibertsitateko 3 kasutan tutoreek irakasle-gaiei eskainitako laguntzak aztertu dira ikasleak hausnarketan trebatzeko espazio eraginkorrenak sortzeko xedez.Item Formative action for the responsible use of the Internet in Primary School(Udako Euskal Unibertsitatea) Gamito Gomez, Rakel; Aristizabal Llorrente, Pilar; Vizcarra Morales, Maria TeresaItem Genero-arauak eta identitatearen garapena haurtzaroan: marjinazio-oroitzapen disidenteen analisiaLeón Hernández, Irati; Gamito Gomez, Rakel; Bizkarra Morales, Maria TeresaLanaren helburua haurtzaroko genero-ikuspegira hurbiltzea da, genero-arauekiko paradigma kritiko batetik eta epistemologia (trans)feministetatik. Horretarako, Euskal Herriko sexu/genero disidentziaren kolektiboaren oroitzapenak aztertzen dituen kasu azterketa bat burutu da. Informazioa 4 talde eztabaidetatik jaso da eta 21 ahotsen marjinazio-oroitzapenak gurutzatu dira. Emaitzek erakusten dute identitatearen garapenean genero-kolonialitatea oso presente dagoela, paradigma intersekzionalak eta testuinguruak beharrezkoak direla eta sozializazio prozesuan eskola, etxea eta berdinen arteko harremanak garrantzi handiko espazioak direla. Beraz, premiazkoa da genero-binarismoari eta horrek sortzen duen indarkeriari aurre egitea eta haurtzarotik aniztasuna modu integralean lantzea.Item Hezkidetza. Genero ikuspuntutik zer nolako lanketa egiten da haur hezkuntzan? Binarismoa eta feminismoa aztergai(UPV/EHU arg) León Hernández, Irati; Tsvintarnai , Inna; Martinez Abajo, Judit; Gamito Gomez, RakelItem Lehen Hezkuntzako ikasleen segurtasun digitala: eskaerak eta konpromisoak #Izandig proiektuaren baitanArroyo Sagasta, Amaia; Gamito Gomez, RakelInternet egungo haur zein nerabeen bizitzaren bizkarrezur bilakatu da. Sareak eskaintzen dizkien abantailak ugariak dira, baina arriskuak ere baditu. Online ekintza batzuen ondorioek haur eta nerabeen ongizatea kaltetu dezakete. Horregatik, garrantzitsua da txikitatik Interneten erabilera arduratsurako prebentzio-neurriak lantzea. #IzanDig proiektuaren helburua prebentzio-neurri horien beharraz kontzientzia piztea eta lanketa horretan hezkuntza-eragileak inplikatzea da. Lan honetan proiektuan parte hartutako 384 ikaslek proposatutako foroetako batean egindako ekoizpenak aztertu dira, egiten dituzten eskaerak eta hartzen dituzten konpromisoak identifikatzeko. Pribatutasunaren garrantziari egiten diote erreferentzia batik bat eta helduen (familiaren eta irakasleen) laguntza eta zaintza eskatzen dute.Item The work that is done in children´s education from a gender perspective(Udako Euskal Unibertsitatea) León Hernández, Irati; Martinez Abajo, Judit; Gamito Gomez, Rakel; Vizcarra Morales, Maria TeresaItem UEU-ren irakaskuntza telematikorako eredu pedagogikoa indartzeko ebaluazio-prozesua(UPV/EHU arg) Camacho Romero, Abel; Gamito Gomez, Rakel; Lonbide Lizarralde, Pedro