Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Fernandez Iriondo, Jon"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 2 of 2
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Leire Escajedo San Epifanio, Julen Zabalo Bilbao eta Igor Filibi Lopez (ed.). Demokrazian sakontzea eta parte hartzea, hainbat eskalatan (2023) Leioa: UPV/EHU
    (INGURUAK) Fernandez Iriondo, Jon
  • No Thumbnail Available
    Item
    Nazionalismoen arteko lehia Euskal Autonomia Erkidegoko hezkuntza-sisteman: testuliburuak aztergai
    Fernandez Iriondo, Jon
    Nazionalismo-ikerketen baitan kokatutako ikerketa honen ardatza derrigorrezko hezkuntza da(Lehen Hezkuntzako 6. maila, hain zuzen), eta euskal eta espainiar identitateen transmisio hutsal edoinkontzientea aztertzen du, gaur egun Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxeek erabiltzen dituztenGizarte Zientzietako testuliburuen analisiaren bidez. Besteak beste Michael Billig-en nazionalismo“banal” edo hutsalaren tesiaz baliaturik, eduki-analisi kualitatiboa erabili da hiru argitaletxetakotestuliburuak konparatzeko. Aurkikuntzei dagokienez, argitaletxe gehienek espainiar nazionalismoaeuskaraz banalizatzen dute, paradoxikoki. Ikaselkar argitaletxea da euskal nortasuna modunazionalistan —eta ez erregionalistan— erreproduzitzen duen bakarra.Hitz gakoak: hezkuntza, testuliburuak, nazionalismo hutsala, espainiar nazionalismoa, euskalnazionalismoa

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback