Lascano , BeƱat2024-11-272024-11-27production.37357https://dx.doi.org/10.26876/ikergazte.i.36https://gordailua.ueu.eus/handle/123456789/2156Euskara-frantsesezko irakaskuntza elebiduna anitz garatu da azken 40 urteetan Ipar Euskal Herrian.Gaur egun murgiltze eredu eta ordu parekotasun ereduek dute haurrak elebiduntzeko xedea, etahauetan banatuak dira haur hezkuntza eta lehen mailako ikasleen erdiak, izan etxetik euskaldun alaerdaldun. Ikerketa honetan, lehen mailan zehar D ereduko haur elebidunek garatzen dituzten hizkuntzagaitasunak aztertuko dira. Ahozko kontaketaren bidez (ipuin miresgarriak kontatzen grabatu etafilmatu dira haurrak, bai euskaraz eta bai frantsesez), 6, 8 eta 10 urtetan duten kontaketarakoautonomia, edukien planifikazioa eta konexioa begiratuko da.Basque-French bilingual education increased a lot during the last 40 years in the northern Basque-country. Nowadays the basque immersion system or hour parity system are those which want thepupils to become bilinguals, and half of them is learning in these schools (with basque or french ashome language). In this research, we analyze language skills of children in primary school in theimmersion system. Based on the storytelling (we recorded and shot pupils telling stories in basque andin french), we see 6, 8 and 10 years old children telling autonomy, text planning and connexion.elebitasunahizkuntza gaitasunakkontaketarako autonomiaedukien planifikazioa,konexioabilingualismlanguage skillstelling autonomytext planningconnexionEuskal HerriaHezkuntza (Eskola)HizkuntzalaritzaEuskarazko eta frantsesezko hizkuntza gaitasunen bilakaera Ipar Euskal Herriko lehen mailako eskolatze elebiduneanintroduction