Calvo Soraluze, June2024-11-272024-11-27production.37354https://dx.doi.org/10.26876/ikergazte.i.33https://gordailua.ueu.eus/handle/123456789/2153Ikerketa honen helburu nagusia gaur egungo musika jaialdiko kudeatzaileak, aisialdiko esperientzien diseinatzaile bezala, behar dituzten ezagutzak, gaitasunak eta balioak ezagutzea da. Ekitaldiak aldatzen ari dira eskaeraren aldaketekin batera. Pertsonak geroz eta interes gehiago dute esperientzian eta kreatibitatean eta ondorioz, jaialdiak eskaintzen duten produktua zerbitzu soiletatik esperientzietara garatzen ari dira. Sektorean dagoen egoera berri honi aurre egiteko eta aro berri honetan balio gehigarri bat eskaintzeko profesional profil berri bat garatzeko beharra dago.The main purpose of this research is to understand the knowledge, skills and values music festival managers need nowadays as generators of meaningful leisure experiences. Events are changing along with the changes in demand. People have greater interest in experiences and creativity and therefore, the product that the event industry is offering is developing from mere services to experiences. This means that there is a need for a new professional profile in the sector that is able to face the new situation and add end-user value in this new era.AisialdiaEkitaldiakMusika JaialdiakEsperientziaZuzendaritzaKudeatzaileen profilaLeisureEventsMusic FestivalsExperienceManagementManager ProfileEkonomiaEuropaMusikaAisialdiko esperientzien diseinua musika jaialdietan: Europako profesionalen profil berriaintroduction