2024-11-142024-11-142003-12-31https://gordailua.ueu.eus/handle/123456789/354he aim of the study was to analyse the influence of the quality of family context in relation to child development. To this end, the quality of family context, parenting styles, and marital adjustment and conflict were assessed, along with the level of development and cognitive skills of a sample of 551 five-year-old children (boys, 54.3% and girls, 45.7%) from the Basque Autonomous Region. Results: a medium-high level of quality of family context (48,3%), a assertive parenting style in values and attitudes to parenting (96.7%), a medium-low level of marital conflict (65.3%) and a medium-high level of children’s psychological development (49.7%). The study highlights the need to develop parent training policies, in order to facilitate family interactions conducive to children’s psychological development.Lan honen helburua familia-inguruneak haurraren garapenean duen eragina aztertzea da. Horretarako, Euskal Autonomia Erkidegoko bost urteko 551 haurren lagina hartu zen (%54,3 mutilak eta %45,7 neskak) eta haur horien familia-ingurunearen kalitatea, gurasoen hezteko moduak, eta senar--emazteen arteko adostasunak eta gatazkak ebaluatu ziren, baita haurren garapen-maila eta gaitasun kognitiboa ere. Hona hemen emaitzetako batzuk: familia-ingurunearen kalitate-maila ertain-altua (%48,3), jokabideari eta baloreei buruzko adierazpenezko heziketa (%96,7), senar-emazteen arteko gatazka-maila ertain-baxua (%65,3) eta haurren garapen-maila ertain-altua (%49,7). Azterketan, bestalde, gurasoentzako formazio-politikak garatu beharra azpimarratzen da, haurraren garapen psikologikoa ahalik eta gehien hobetzen duen familiako elkarrekintza bultzatzeko.application/pdfCopyright (c) 2003 Uztarohttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0Familiako giroaren kalitatea eta haurraren garapen psikologikoa Euskal Autonomia Erkidegoan: azterketa deskriptiboainfo:eu-repo/semantics/article