Lopez Salas, NereaSarobe Egiguren, Aitziber2024-11-272024-11-27production.44751https://dx.doi.org/10.26876/ikergazte.iv.02.18https://gordailua.ueu.eus/handle/123456789/2560Geroz eta azkarragoak eta konplexuagoak diren aldaketa ekonomiko, produktibo eta teknologikoei erantzuteko, Euskal Autonomi Erkidegoko Lanbide Heziketako sisteman ETHAZI hezkuntza-berrikuntza eredua hedatzen ari da. Eredu honen helburu nagusia konpetentzia teknikoen eta zeharkakoen garapena da, erronka errealetan oinarritutako ikaskuntza eredu kolaboratiboaren bidez. Artikulu honetan, eredu horren zutabe nagusietako bat diren irakasleen hezkuntzari buruzko kontzepzioen aldaketa aztertzen da, Covid-19ak sortutako ikaskuntza eta irakaskuntza testuinguru berriak ETHAZI ereduaren inplementazio maila altua duten ikastetxeetan eredua ezbaian jarri ez dutenaren inguruko hipotesi berria ondorioztatuz.In response to the increasingly rapid and complex economic, productive and technological changes, the ETHAZI educational innovation model is being implemented in the Professional Training system of the Autonomous Community of the Basque Country. The main objective of this model is the development of both technical and transversal skills through a collaborative learning model based on real challenges. This article analyzes the modification of the educational conceptions of teachers, one of the fundamental pillars of this model, deducing the new hypothesis that the new learning and teaching context created by Covid-19 has not questioned the ETHAZI model in schools with a high degree of implementation of the model.Lanbide HeziketaHezkuntza-berrikuntzaCovid-19Vocational Education and TrainingEducational InnovationCovid-19.PedagogiaETHAZI berrikuntza-ereduan ari diren Lanbide Heziketako irakasleen hezkuntzari buruzko kontzepzioen garapenaren azterketa Covid-19 testuinguruanintroduction