Zubizarreta Pagaldai, AneGarcia Blazquez, Itziar2024-11-272024-11-27production.44741https://dx.doi.org/10.26876/ikergazte.iv.02.08https://gordailua.ueu.eus/handle/123456789/2550Egungo ikasleek beren ibilbide akademikoan jarraitzeko hautaketan hainbat zailtasun izaten dituzte (Pérez eta Aldas, 2019). Hori dela eta, ikasleen orientazioan laguntza eskaintzea nahi izan da ikerketa honetan, ikaskuntza pertsonalizatuan oinarrituz. Horrela, ikasleen konpetentziak eta interesak identifikatu eta horiek lan-adarreko konpetentziekin uztartzeko ikerketa egin da. Inteligentzia Artifizialaren (IA aurrerantzean) eta Big Dataren bidez, etorkizunean ikasleei orientaziorako datu gehigarriak ematea eta ibilbide pertsonalizatuak sortzea da proiektuaren helburu nagusia.Nowadays, students present difficulties in choosing to continue their academic career (Pérez and Aldas, 2019). Therefore, in this study it was wanted to take steps that will help to fill the gap of orientation in the choice of a university degree. Thus, a research has been conducted to identify the skills and interests of students and reconcile them with the skills of the labor branch. Through Artificial Intelligence and Big Data, the final objective of the project is to provide students with additional orientation data in the future and to create personalized itineraries.Ikaskuntza pertsonalizatuaInteligentzia ArtifizialaBig Dataorientazioa.Personalized learningArtificial IntelligenceBig Dataorientation.InformatikaPedagogiaInteligentzia Artifiziala eta "Big Data", ikaskuntzaren pertsonalizaziorako gakoakintroduction