2024-11-142024-11-142024-10-152024-10-152024-10-15https://gordailua.ueu.eus/handle/123456789/831This work presents an educational innovation experience with 370 students from the University of the Basque Country (UPV/EHU). Based on the case method, from an interdisciplinary perspective and through cooperative learning, the aim has been to relate theoretical knowledge to real situations and professional contexts. The case method is based on a student with educational needs. The students of Psychology, Primary and Social Education were organized into groups, and they studied and resolved the case from an interdisciplinary perspective. Participants completed a series of questionnaires before and after dealing with the case to learn about their motivation, cooperative learning and interdisciplinary perception. The results show that significant differences were made in all variables between the scores before and after students participated in the project. This work shows that the use of educational strategies based on interdisciplinary and case-by-case learning improves students’ perception of cooperative learning and interdisciplinary learning, as wellLan honetan, Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) 370 ikaslerekin egindako hezkuntza-berrikuntzako esperientzia bat aurkezten da. Kasuaren metodoan oinarrituta, diziplinarteko ikuspegi batetik eta ikaskuntza kooperatiboaren bidez, ezagutza teorikoa benetako egoerekin eta testuinguru profesionalekin erlazionatu nahi izan da. Kasuaren metodoa hezkuntza-beharrak dituen ikasle batean oinarrituta dago. Psikologia, Lehen Hezkuntza eta Gizarte Hezkuntzako ikasleak taldetan antolatu ziren eta kasua diziplinarteko ikuspegi batetik aztertu eta ebatzi zuten. Hainbat parte-hartzailek galdetegi batzuk bete zituzten kasuaren lanketarekin hasi aurretik eta ondoren, haien motibazioa eta ikaskuntza kooperatiboaren eta diziplinartekotasunaren inguruko pertzepzioa ezagutzeko. Emaitzetan ikusten denaren arabera, ezberdintasun esanguratsuak lortu ziren aldagai guztietan proiektuan parte hartu aurreko eta ondorengo puntuazioen artean. Beraz, lan honetan agerian geratzen da diziplinartekotasunean eta kasuaren metodoan oinarritutako hezkuntza-estrategien erabilerak hobetu egiten duela ikasleek ikas-kuntza kooperatiboari eta diziplinartekotasunari buruz duten pertzepzioa, bai eta haien motibazioan ere. as their motivation.application/pdfCopyright (c) 2024 Nagore Guerra Bilbao, Alaitz Aizpurua Sanz, Igone Aróstegui Barandica, Naiara Berasategui Sancho, Ana Arribillaga Iriarte, Joana Jaureguizar Alboniga-Mayorhttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0Hezkuntza-berrikuntzaKasuaren metodoaDiziplinartekotasunaIkaskuntza kooperatiboaEducational innovationCase methodInterdisciplinarityCooperative learningExperience for educational innovationHezkuntza-berrikuntzarako esperientziainfo:eu-repo/semantics/article