Arroyo Sagasta, AmaiaGamito Gomez, Rakel2024-11-272024-11-27production.44760https://dx.doi.org/10.26876/ikergazte.iv.02.27https://gordailua.ueu.eus/handle/123456789/2569Internet egungo haur zein nerabeen bizitzaren bizkarrezur bilakatu da. Sareak eskaintzen dizkien abantailak ugariak dira, baina arriskuak ere baditu. Online ekintza batzuen ondorioek haur eta nerabeen ongizatea kaltetu dezakete. Horregatik, garrantzitsua da txikitatik Interneten erabilera arduratsurako prebentzio-neurriak lantzea. #IzanDig proiektuaren helburua prebentzio-neurri horien beharraz kontzientzia piztea eta lanketa horretan hezkuntza-eragileak inplikatzea da. Lan honetan proiektuan parte hartutako 384 ikaslek proposatutako foroetako batean egindako ekoizpenak aztertu dira, egiten dituzten eskaerak eta hartzen dituzten konpromisoak identifikatzeko. Pribatutasunaren garrantziari egiten diote erreferentzia batik bat eta helduen (familiaren eta irakasleen) laguntza eta zaintza eskatzen dute.The Internet has become the backbone of the lives of today's children and teenagers. The advantages of the net are many, but it also has risks. The consequences of some online actions can harm the well-being of children and adolescents. That is why it is important to work on preventive measures for the responsible use of the Internet from an early age. The aim of the #IzanDig project is to raise awareness of the need for these preventive measures and involve all educational agents in this work. This paper analyses the productions made by the 384 students who participated in the project in one of the proposed forums to identify the requests they make and the commitments they assume. They refer mainly to the importance of privacy and require the support and care of adults (family and teachers).Internetsegurtasunaadin txikikoakfamiliaeskola.Internetsafetyminorsfamilyschool.HaurrakHezkuntza (Eskola)InformatikaLehen Hezkuntzako ikasleen segurtasun digitala: eskaerak eta konpromisoak #Izandig proiektuaren baitanintroduction