Calderon Callejas, OihaneOrtiz , Lierni2024-11-272024-11-27production.37356https://dx.doi.org/10.26876/ikergazte.i.35https://gordailua.ueu.eus/handle/123456789/2155IKD GAZtE 2011/2012 ikasturtean jaiotako egitasmoa diziplina ezberdineko EHU/UPVko ikasleriak autogestionatzen dute, ikasleriaren ahalduntzea sustatzeko helburuarekin. Gipuzkoako Campuseko diagnostiko batean ateratako ondorioak aintzat hartuz, Ekimen Sena bultzatzen duen Ikaskuntza Modulua sortu zen eta ikerketa honen bitartez ondorioztatzen da moduluak ikasleriarengan ekimen sena, ikasten ikasi eta gaitasun zibiko eta sozialekin erlazionatutako konpetentziak nahiz bestelako zeharkako konpetentzia batzuk garatzea dakarrela. Hori kontutan hartuz, etorkizun hurbileko erronka nagusia moduluan konpetentzia gehiago garatzeko aukera zabaltzea eta ikasle, ikastegi zein eragile sozial gehiagoren inplikazioa izatea da.IKD GAZtE is a project born in the 2011/2012 academic course, self-managed by students from different disciplines of the UPV/EHU, with the purpose of promoting the empowerment of the student. Considering the conclusions of a diagnosis made in the Campus of Gipuzkoa, the Sense of Initiative Learning Module was created and, through this research, it is deduced that the module develops competences related to the sense of initiative, learn how to learn and social and civic aptitudes in the students as well as the development of some other transversal competences. Taking this into account, the main challenge for the near future is to expand the chance to develop more competences and to have the involvement of more students, faculties and social agents.IKD GAZtE - Ahalduntzea - Ekimen Sena - Autogestioa - Interdiziplinarietatea - ModuluaIKD GAZtE - Empowerment - Sense of Initiative - Self-management - Interdisciplinary - ModuleDidaktikaEuskal HerriaPedagogiaUnibertsitateaIKD GAZtE: ikaslea bere ikaskuntzaren giradari bilakatzen deneanintroduction