375 results
Search Results
Now showing 1 - 10 of 375
Item Magnet places and collaborative circles, key to revitalizaing cultural production(Udako Euskal Unibertsitatea) Zubiri Esnaola, Harkaitz; Ugalde Lujambio, Leire; Aierdi Urraza, Xabier; Retortillo Paniagua, AlfredoItem Echezarreta paper-fabrika Gipuzkoako industria-ondarearen ereduOtamendi Irizar, IratiLan honek, egun hain premiazkoa den ondare industrialaren inguruko ikerketa beharrari erantzuten dio eta aztergai duen kasua, Echezarreta paper-fabrikarena, ibai-ibilguen inguruan egituratuz hedatu zen gipuzkoar industriaren eredu da. Artikulu honen helburua, Legorretako Echezarreta paper-fabrikaren kasua adibide gisa hartuta, industriak izan duen lekua eta eragina ezagutzera eman eta industria-ondarea aintzatesteko bidean ekarpena egitea da.Item Kultura atzitzeko eskubide konstituzionala. Nafarroako kultur eskubideen inguruko Foru Legearen ildotikDíez Sarasola, MikelEspainiako Konstituzioak iragarritako Zuzenbideko Estatu sozial eta demokratikoak protagonismo handia ematen dio kulturari Estatuaren eta gizartearen funtzioak osatzean, eta denen eskura eta gozamenerako eskubidea ere aitortzen dio. Nafarroako Eskubide Kulturalen Legeak, besteak beste, eskubide hori zertan datzan garatu eta zehaztera dator, hau da, bere edukia definitzeko eta, aldi berean, beharrezkoa den ondasun juridikoa sistematizatzeko, gizarte garaikideen kalitate demokratikorako funtsezkoa den ondasun juridikoa sistematizatzeko.Item Antzuola Herri Eskolako Hezkuntza Proiektua: ikasle-ohien bizipenak eta euren parte-hartzea sustatzeko gako pedagogikoakBasasoro Ziganda, MaitaneLege esparruak eta hezkuntza kolektibo ezberdinek ikasleen parte-hartzea beharrezkotzat jotzen dute; parte-hartze hau praktikara eramateko garaian, ordea, hutsunea nabaria da. Arrakala hori gainditu eta balio demokratikoekin bat egiten duten hezkuntza eredu eraldatzaileak zabaltzeko burutu zen ikerketa etnografiko hau Antzuola Herri Eskolan. Talde eztabaiden bitartez, eredu honen parte izan diren 28 belaunalditako ikasle-ohien ahotsak jaso dira batetik, eta dokumentazioa, behaketak eta irakasleekin egindako talde eztabaida bat erabili dira bestetik. Emaitzetan, ikasle-ohien Antzuolako bizipenak partekatzeaz gain, eredu honetan parte-hartzea sustatzeko baliagarriak izan diren gakoak identifikatu dira.Item Orioko HAPOaren ELEaAzkue Ibarbia, Imanol; Vives Urbieta, MirenItem Lekarozko proiektuaren ELEaArana Arexolaleiba, Goizane; Chamorro Armendariz, MartaItem Euskal kultura 2000(JAKIN) Baxok , Erramun; Bujanda Oñederra, Mikel; Eguzkitza Bilbao, Andolin; Lizartza Urrestarazu, Ritxi; Mendiguren Elizegi, Xabier; Mintegi Lakarra, Laura; Sokarros , Allande; Urrutia Badiola, Andres; Zabaleta Urkiola, IñakiItem Liberalismoa eta kultura(JAKIN) Casquete Badallo, JesusItem Euskal kultura 1999(JAKIN) Mendiguren Bereziartu, Xabier; Bujanda Oñederra, Mikel; Eguzkitza Bilbao, Andolin; Garmendia Lasa, Elixabete; Irazabalbeitia Fernandez, Inaki; Lizartza Urrestarazu, Ritxi; Mintegi Lakarra, Laura; Sokarros , Allande; Urrutia Badiola, AndresItem Euskal kultura 1996(JAKIN) Mendiguren Bereziartu, Xabier; Amuriza Zarraonaindia, Xabier; Bujanda Oñederra, Mikel; Fernandez Ostolaza, Luis; Heguy , Txomin; Irazabalbeitia Fernandez, Inaki; Mendiguren Elizegi, Xabier; Mintegi Lakarra, Laura; Rodriguez Bornaetxea, Fito; Urrutia Badiola, Andres; Velez de Mendizabal Azkarraga, Jose Mari; Zabala Artetxe, Juan Luis