518 results
Search Results
Now showing 1 - 10 of 518
Item Testuen irakaskuntza: Genevako sekuentzia didaktikoa tresna eraginkorra gazte eta helduentzatIbarra Atutxa, JaioneAzken hamarkadetan hizkuntzaren didaktikaren arloan berrikuntza nabarmenak gertatu dira, ikasleen gaitasun komunikatiboa lantzea helburu nagusi bihurtu delako. Horren ondorioz, testu-generoa izango da ikas-irakaskuntzarako oinarrizko edukia. Artikulu honetan, egunkarietako zuzendariari gutunak testu-generoa lantzeko, Genevako sekuentzia didaktikoaren eraginkortasuna frogatzen duen ikerketa baten berri ematen da. Tresna didaktiko hau hainbat ikerketaren objektua izan da azken urteotan. Lan honen berrikuntza unibertsitateko ikasleekin erabiltzea izan da. Sekuentzia didaktikoa eraginkorra izan da testu-genero konplexu honek eskatzen dituen abilezia diskurtsiboak eta linguistikoak ondo ikasteko eta horien inguruko hausnarketa metalinguistikoa egiteko.Item Lizeoan Ahozko Handia lantzeko sekuentzia didaktiko eleaniztun baten esperimentazioaRodriguez Aguirre, AmaiaArtikulu honetan euskarazko eta frantsesezko ahozko diskurtsoa lantzeko sekuentzia didaktikoeleaniztun bat aurkeztuko dugu, hizkuntzen trataera bateratuari jarraiki diseinatu eta esperimentatukodena. Ikerketa hau Ipar Euskal Herrian gaur egun euskarazko murgiltze eredua jarraitzen duen lizeobakarrean eginen da, “Ahozko Handia” Baxoko azterketaren prestakuntzaren baitan. Proiektu honetanhizkuntzen irakaskuntza bateratuari jarraiki diseinatutako ariketak sortuko dira, sekuentzia didaktikobaten baitan antolatuak eta hizkuntzak modu kontrolatu batean txandakatuko dituztenak. Helburuaahozko gaitasun eleaniztuna garatzen laguntzen duten tresna didaktikoak identifikatzea da, bai etahizkuntza gutxituaren komunitate diskurtsiboa indartzeko bideak identifikatzea ere.Item Helduen euskara-ikaskuntza hizkuntz normalizazioari begira(JAKIN) Osa Ibarloza, ErramunItem Euskararen irakaskuntza(JAKIN) Heguy , Txomin; Ithurbide , MartaItem Alfabetatze euskalduntze mugimenduaren orainaz... eta geroaz(JAKIN) Legarreta , Pedro M.Item IKERLANeko erabilera-plana eta euskalduntze-alfabetatzeak (II)(HIZPIDE) Mungia , Alex; Zuazubiskar Egidazu, KarmeleItem Literatur testuak lantzen: trebetasunen integraziorako aukera bat (I)(HIZPIDE) Alonso , Ander; Guillen Canillas, NatxoItem Zertan ikasi behar da irakurle trebea izateko?(HIZPIDE) Camacho Romero, Abel; Lonbide Lizarralde, PedroItem Euskaltegiaren kurrikulu-proiektua: EKPa(HIZPIDE) Txabarri Miranda, Luis MariItem Autonomia eta ikas-estrategiak aurrez aurre(HIZPIDE) Camacho Romero, Abel; Lonbide Lizarralde, Pedro