7 results
Search Results
Now showing 1 - 7 of 7
Item School-based intergenerational experience: from the theory to the practice(Udako Euskal Unibertsitatea) Eiguren Munitis, Amaia; Berasategi Sancho, Naiara; Correa Gorospe, José MiguelItem Death from university students perspective: collecting the voices of the students in Social Education Degree(Udako Euskal Unibertsitatea) Picaza Gorrotxategi, Maitane; Eiguren Munitis, Amaia; Dosil Santamaria, María; Biota Piñeiro, ItsasoItem Is it safe goto school alone? Gender impact on autonomous child mobility(Udako Euskal Unibertsitatea) Legorburu Fernandez, Idoia; Idoiaga Mondragon, Nahia; Alonso Saenz, Israel; Berasategi Sancho, NaiaraItem Be[di]girada: research to foster the philosophycal approach of digital humanism in education(Udako Euskal Unibertsitatea) De la Iglesia Ganboa, Egoitz; Arroyo Sagasta, Amaia; Zubizarreta Pagaldai, Ane; Sanchez Murueta, AritzItem Transition to active life of young people: review, analysis and conclusions of the situation in the Basque Autonomous Community(Udako Euskal Unibertsitatea) Tena Eizagirre , AitorItem Subliminal nationalism(s) and textbooks: parallel national literacies in the Basque Autonomous Community(Udako Euskal Unibertsitatea) Fernández-Iriondo, JonItem Genero-arauak eta identitatearen garapena haurtzaroan: marjinazio-oroitzapen disidenteen analisiaLeón Hernández, Irati; Gamito Gomez, Rakel; Bizkarra Morales, Maria TeresaLanaren helburua haurtzaroko genero-ikuspegira hurbiltzea da, genero-arauekiko paradigma kritiko batetik eta epistemologia (trans)feministetatik. Horretarako, Euskal Herriko sexu/genero disidentziaren kolektiboaren oroitzapenak aztertzen dituen kasu azterketa bat burutu da. Informazioa 4 talde eztabaidetatik jaso da eta 21 ahotsen marjinazio-oroitzapenak gurutzatu dira. Emaitzek erakusten dute identitatearen garapenean genero-kolonialitatea oso presente dagoela, paradigma intersekzionalak eta testuinguruak beharrezkoak direla eta sozializazio prozesuan eskola, etxea eta berdinen arteko harremanak garrantzi handiko espazioak direla. Beraz, premiazkoa da genero-binarismoari eta horrek sortzen duen indarkeriari aurre egitea eta haurtzarotik aniztasuna modu integralean lantzea.