Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Impact of Covid-19 confinement on the state and mental health of LGB university students
    (Udako Euskal Unibertsitatea, 2024-06-26) Cepa-Rodríguez, Estibaliz; Etxeberria-Murgiondo, Juan
  • Item
    Twitterreko Euskal Komunitatearen Eduki Azterketa Pandemia Garaian
    Fernandez de Landa Aguirre, Joseba; García Ferrero, Iker; Salaberria Saizar, Ander; Campos Tejedor, Jon Ander
    Hizkuntzaren Prozesamenduak eskaintzen dituen teknika ez-gainbegiratuak erabiliz Twittereko euskal komu-nitatean COVID-19aren pandemiak izan duen eragina aztertzea da lan honen asmoa.Azterketa hau aurreraeramateko sare sozial horretako erabiltzaileen euskarazko txioak masiboki bildu eta denboraren arabera ordenatudira. Pandemiaren eragina neurtzeko, denboraren arabera edukia nola aldatu den aztertu da, horretarako testuetanazaltzen diren hitz zein emojien aldaketa kuantitatibo zein kualitatiboak baliatu dira. Azterketa kuantitatiboan,terminoek garai desberdinetan izan duten maiztasunaren aldaketari erreparatu zaio, maiztasunen erregresio linealaerabiliz. Azterketa kualitatiboan, hitzen bektore trinkoak baliatu dira, pandemiaren garai desberdinetan hitz etaemoji adierazgarrienek esanahian izan duten bilakaera aztertzeko.
  • Item
    ETHAZI berrikuntza-ereduan ari diren Lanbide Heziketako irakasleen hezkuntzari buruzko kontzepzioen garapenaren azterketa Covid-19 testuinguruan
    Lopez Salas, Nerea; Sarobe Egiguren, Aitziber
    Geroz eta azkarragoak eta konplexuagoak diren aldaketa ekonomiko, produktibo eta teknologikoei erantzuteko, Euskal Autonomi Erkidegoko Lanbide Heziketako sisteman ETHAZI hezkuntza-berrikuntza eredua hedatzen ari da. Eredu honen helburu nagusia konpetentzia teknikoen eta zeharkakoen garapena da, erronka errealetan oinarritutako ikaskuntza eredu kolaboratiboaren bidez. Artikulu honetan, eredu horren zutabe nagusietako bat diren irakasleen hezkuntzari buruzko kontzepzioen aldaketa aztertzen da, Covid-19ak sortutako ikaskuntza eta irakaskuntza testuinguru berriak ETHAZI ereduaren inplementazio maila altua duten ikastetxeetan eredua ezbaian jarri ez dutenaren inguruko hipotesi berria ondorioztatuz.