7 results
Search Results
Now showing 1 - 7 of 7
Item Nerabearen eta lagun-taldearen ikus-entzunezko kontsumoa 2011n: Gipuzkoako kasu azterketaPavon Arrizabalaga, Amaia; Zuberogoitia Espilla, Aitor; Juaristi Larrinaga, PatxiIkerlan honen helburua da ezagutzea 12 eta 16 urte bitarteko gaztetxo gipuzkoarren ikus-entzunezko kontsumo-ohiturak, betiere nerabezaroan funtsezkoa den lagun-taldearekin duen harremana kontuan hartuta (jakiteko ea harremanik dagoen ikus-entzunezko kontsumo indibidualaren eta talde-kontsumoaren artean). Landa lana 2011n burutu zen: 852 galdetegi, 26 sakoneko elkarrizketa eta 16 neraberen Tuentiko profilen eduki-azterketa baliatu ziren ikerketa osatzeko. Ikerlanak deskribatzen duen testuinguruan aro analogikoko ikus-entzunezko praktikak eta kontsumo-ohitura berriak uztartzen dira, digitalizazioaren ondorioz sortu direnak. Horrekin batera, lagun-taldearen eragina nerabezaroan nabaria da.Item Gazteen ikus-entzunezkoen kontsumoa, interakzioa eta partekatzea: Mondragon Unibertsitateko ikasleen kasu-azterketaAstigarraga Agirre, Idoia; Pavon Arrizabalaga, Amaia; Zuberogoitia Espilla, AitorIkerketa honen helburua da ezagutzea zelan – eta zein neurritan- baliatzen dituzten gazteek digitalizazioak ekarritako ikus-entzunezko kontsumo-modu berriak, arreta berezia jarrita ikus-entzunezko edukien partekatzean. Doktorego-tesi hau Mondragon Unibertsitateko kasu-azterketa da, eta galdetegia, egunerokoa eta sakoneko elkarrizketak baliatu dira. Galdetegiko emaitza kuantitatiboak dira artikulu honetan azalduko direnak. Emaitzek erakusten digutenez, ohiko telebistak jarraitzen du izaten telebistako edukiak kontsumitzeko biderik ohikoena. Bestalde, aipagarria da partekatzeak hartzen duen garrantzia, gazteen ia %68k partekatzen baititu ikus-entzunezko edukiak interneten.Item Gazteen jarrera ikus-entzunezko edukiekin, nola telebistan hala InternetenPavon Arrizabalaga, Amaia; Zuberogoitia Espilla, Aitor; Astigarraga Agirre, IdoiaIkerketa honek gazteek ikus-entzunezko edukiekin daukaten harremana du aztergai, nola ohiko telebistan hala Interneten. Ikerlanaren helburua da jakitea ea audientziaren jarrera aldatzen den hedabidearen arabera. Artikuluak Mondragon Unibertsitateko 475 gazteren artean egindako inkesta baten emaitza esanguratsuenak azaltzen ditu. Faktore-analisi bat eta bi erregresio anizkoitz orokortu egin ondoren, ateratako ondorio nagusia da estatistikoki ezin dela lotu telebistaren kontsumoa audientziaren jarrera pasiboekin, ezta Internet bidez ikus-entzunezkoak kontsumitzea jarrera aktiboekin ere.Item Nola bilatzen dute informazioa unibertsitate-ikasleek? Mondragon Unibertsitateko ikus-entzunezko ikasleen kasua(TANTAK) Egaña Osa, Txema; Zuberogoitia Espilla, Aitor; Pavon Arrizabalaga, AmaiaItem Bilbon mundua ikusi(MENDEBALDE arg) Altonaga Sustatxa, Kepa; Barrutia Etxebarria, Eneko; Gallastegi , Jose Joakin; Gaminde Terraza, Iñaki; Goikoetxea Arrieta, Juan Luis; Irigaray Imaz, Jose Angel; Larrinaga Larrazabal, Asier; Zuberogoitia Espilla, Aitor; Zulaika Irureta, Joseba; Zuberogoitia Espilla, Pedro; Landabaso Etcheverry, Goizalde; Aurrekoetxea Olabarri, Manu; Iturri Lizarribar, NaroaItem Gazteria eta irratia aro digitalean: nazioarteko praktiken azterketa, euskal gazteen iritziak eta aurrera begirako proposamenak(HEKIMEN) Aramburu Goienetxea, Andrea; Arrocha Herrero, Maider; Perez Vitoria, Xabier; Zuberogoitia Espilla, AitorItem Sormena, berrikuntza eta komunikazio ikasketak: "Design thinking eta creation nets" metodologien aukerak aztertzen(TANTAK) Zuberogoitia Espilla, Aitor; Arana Arrieta, Goio; Bidegain , Eneko