6 results
Search Results
Now showing 1 - 6 of 6
Item Markatzaile diskurtsiboak ikasle entzuleek espainiar zeinu-hizkuntzan ekoiztutako testuetanMoiua , Ainhoa; Garcia Azkoaga, Ines M.; Ozaeta Elortza, ArantzazuIkerketa honek espainiar zeinu-hizkuntzako interpretazioko ikasle entzuleek testuetan erabiltzen dituzten markatzaileak aztertzea du helburu nagusi. Ikasleek erabiltzen dituzten markatzaileak espainiar zeinu-hizkuntzako erreferentziazko praktika sozialekin alderatzen dira, hau da, gorrek ekoiztutako testuekin. Ikusi dugu ikasle entzuleek erabilitako markatzaileak gorrek erabilitakoetatik desberdintzen direla: eskuzko markatzaileek presentzia handiagoa dute entzuleen testuetan eta horrekin batera, markatzaile espazialak urriagoak dira eta eskuzko markatzaileez lagunduta agertzen dira. Ondorioei dagokienez, espainiar zeinu-hizkuntzaren modalitate espazialak eragin zuzena duela konexioan ikusi da eta hizkuntzaren ikaste-prozesuan kontuan izan beharreko ezaugarria litzateke.Item Hizkuntza garatzeko baliabideak Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programetan: Sekuentzia Didaktikoaren zenbait gogoeta(IKASTARIA) Diaz de Gereñu Lasaga, Leire; Garcia Azkoaga, Ines M.Item Sekuentzia Didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika: hitzaurrea(IKASTARIA) Garcia Azkoaga, Ines M.Item Ahozko euskara, ikerketarako unibertsoa(BAT) Garcia Azkoaga, Ines M.Item Ahozko narratibotasuna interakzionismoaren argitara: kohesio mekanismoek esaten digutena(EUSKERA) Diaz de Gereñu Lasaga, Leire; Garcia Azkoaga, Ines M.Item Ahozko hizkuntza: euskararen azterketarako eta didaktikarako zenbait lan(UPV/EHU arg) Garcia Azkoaga, Ines M.; Idiazabal Gorrotxategi, Itziar