17 results
Search Results
Now showing 1 - 10 of 17
Item Bibliografiaren erabilera eta plagio akademikoa unibertsitate-ikasleen artean(Udako Euskal Unibertsitatea, 2011-03-22) Egaña Osa, TxemaItem Creating a digital platform in the Basque Pyrenees: situation, concerns and opportunities(Udako Euskal Unibertsitatea, 2015-08-05) Bidegain, Eneko; Egaña Osa, Txema; Zuberogoitia Espilla, AitorItem Internal Communication in cooperatives: do employees feel heard? Case estudy in MONDRAGON(Udako Euskal Unibertsitatea) Belategi Unzueta, Onintza; Egaña Osa, Txema; Gago García, MónicaItem Langileen pertzepzioak eta nahiak barne komunikazioari buruz kooperatibetan. Kasu azterketaBelategi Unzueta, Onintza; Egaña Osa, Txema; Gago García, MonicaIkerlan honen helburu nagusia da ezagutzea zelako pertzepzioak eta nahiak dituzten langileek barne komunikazioari buruz kooperatibetan. Horretarako, besteak beste, aztertu da zer pertzepzio duten langileek kooperatibak ematen dien informazioei buruz. Era berean, eta ezberdintasunik dagoen jakite aldera, pertzepzio horiek guztiak ikertu dira kontuan izanik ondorengo aldagaiak: organoetako partaide, esku lan mota, lan egoera eta egoitza.Item Sormen eraginkortasun auto-pertzepzioaren lanketa unibertsitatean Design Thinking-aren bitartez: Mondragon Unibertsitateko ikus-entzunezko komunikazioko ikasleen kasuaFlores Puga, Beñat; Zuberogoitia Espilla, Aitor; Egaña Osa, TxemaAzken urteotan Internetek eta teknologiaren garapenak eragindako egoera aldaketak komunikazio ikasketen curriculuma bir-pentsatzeko premia sortu du, sormena erdigunean jarriz. Testuinguru honetan, Mondragon Unibertsitateko Humanitate eta Hezkuntza Zientzien fakultatean design thinking metodologia gidari duen 15 asteko modulu bat jarri da martxan, non ikus-entzunezko komunikazioko graduko ikasleek ikus-entzunezko formatu edo eduki berritzaile bat sortu behar duten. Esperientzia honen bitartez helburua da ikasleek euren sormen gaitasunaren eraginkortasun auto-pertzepzioa areagotzen laguntzea. Lan honetan deskribatuko da 15 asteko modulua, eta ikasleen sormen gaitasunaren eraginkortasun auto-pertzepzioa nola neurtu den.Item Sormen-ekosistema bat euskarazko komunikazioarentzat(BAT) Zuberogoitia Espilla, Aitor; Arana Arrieta, Goio; Bidegain , Eneko; Egaña Osa, TxemaItem Nola bilatzen dute informazioa unibertsitate-ikasleek? Mondragon Unibertsitateko ikus-entzunezko ikasleen kasua(TANTAK) Egaña Osa, Txema; Zuberogoitia Espilla, Aitor; Pavon Arrizabalaga, AmaiaItem Nola ebaluatzen dute Interneteko informazioa unibertsitate-ikasleek?(GOGOA) Egaña Osa, Txema