7 results
Search Results
Now showing 1 - 7 of 7
Item Sormen eraginkortasun auto-pertzepzioaren lanketa unibertsitatean Design Thinking-aren bitartez: Mondragon Unibertsitateko ikus-entzunezko komunikazioko ikasleen kasuaFlores Puga, Beñat; Zuberogoitia Espilla, Aitor; Egaña Osa, TxemaAzken urteotan Internetek eta teknologiaren garapenak eragindako egoera aldaketak komunikazio ikasketen curriculuma bir-pentsatzeko premia sortu du, sormena erdigunean jarriz. Testuinguru honetan, Mondragon Unibertsitateko Humanitate eta Hezkuntza Zientzien fakultatean design thinking metodologia gidari duen 15 asteko modulu bat jarri da martxan, non ikus-entzunezko komunikazioko graduko ikasleek ikus-entzunezko formatu edo eduki berritzaile bat sortu behar duten. Esperientzia honen bitartez helburua da ikasleek euren sormen gaitasunaren eraginkortasun auto-pertzepzioa areagotzen laguntzea. Lan honetan deskribatuko da 15 asteko modulua, eta ikasleen sormen gaitasunaren eraginkortasun auto-pertzepzioa nola neurtu den.Item Nola bilatzen dute informazioa unibertsitate-ikasleek? Mondragon Unibertsitateko ikus-entzunezko ikasleen kasua(TANTAK) Egaña Osa, Txema; Zuberogoitia Espilla, Aitor; Pavon Arrizabalaga, AmaiaItem Nola ebaluatzen dute Interneteko informazioa unibertsitate-ikasleek?(GOGOA) Egaña Osa, TxemaItem Irakaslearen eta unibertsitatearen rola ikasleen informazio-konpetentzien garapenean(TANTAK) Egaña Osa, TxemaItem Nola bilatzen, ebaluatzen eta aukeratzen dute informazioa unibertsitate-ikasleek?(Mondragon Unibertsitatea) Egaña Osa, Txema