5 results
Search Results
Now showing 1 - 5 of 5
Item Genero-arauak eta identitatearen garapena haurtzaroan: marjinazio-oroitzapen disidenteen analisiaLeón Hernández, Irati; Gamito Gomez, Rakel; Bizkarra Morales, Maria TeresaLanaren helburua haurtzaroko genero-ikuspegira hurbiltzea da, genero-arauekiko paradigma kritiko batetik eta epistemologia (trans)feministetatik. Horretarako, Euskal Herriko sexu/genero disidentziaren kolektiboaren oroitzapenak aztertzen dituen kasu azterketa bat burutu da. Informazioa 4 talde eztabaidetatik jaso da eta 21 ahotsen marjinazio-oroitzapenak gurutzatu dira. Emaitzek erakusten dute identitatearen garapenean genero-kolonialitatea oso presente dagoela, paradigma intersekzionalak eta testuinguruak beharrezkoak direla eta sozializazio prozesuan eskola, etxea eta berdinen arteko harremanak garrantzi handiko espazioak direla. Beraz, premiazkoa da genero-binarismoari eta horrek sortzen duen indarkeriari aurre egitea eta haurtzarotik aniztasuna modu integralean lantzea.Item Gorputz-adierazpenaren trataera LOE legearen arabera(UPV/EHU arg) Bizkarra Morales, Maria TeresaItem Gorputz adierazpena zer da? Kontzeptua(UPV/EHU arg) Bizkarra Morales, Maria Teresa; Murua , NaroaItem Eskola eta Curriculuma Lehen Hezkuntzan(UPV/EHU arg) Bizkarra Morales, Maria Teresa; Camino Ortiz de Barrón, Igor; Diez Lopez, Joserra; Ezenarro Arriola, Enetz; Fernandez Oses, Puy; Garcia Peña, Jaione; Goñi Palacios, Eider; Oteiza Aldasoro, Rosa; Letamendia Perez de San Roman, Rosa; Miñon Correa, Margarita; Miranda Sanchez, Maria Jose; Rico Martinez, Arantza; Ruiperez Calleja, Teresa; Vicent Otaño, NaiaraItem Gorputz adierazpena Lehen Hezkuntzan(UPV/EHU arg) Bizkarra Morales, Maria Teresa