Browsing by Author "Zubizarreta Pagaldai, Ane"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Be[di]girada: research to foster the philosophycal approach of digital humanism in education(Udako Euskal Unibertsitatea) De la Iglesia Ganboa, Egoitz; Arroyo Sagasta, Amaia; Zubizarreta Pagaldai, Ane; Sanchez Murueta, AritzItem Gizarte digitalerako hezkuntza: adimen artifizialaren eta big dataren erabilerarantz(MU arg) Astigarraga Echeverria, Eugenio; Zubizarreta Pagaldai, Ane; Diaz Bizkarguenaga, Koldo; Ipiña Larrañaga, Nagore; Moreno Fernandez de Leceta, Aitor; Galindez Nafarrete, Edurne; Garcia Blazquez, Itziar; Santa Cruz Elorza, Sirats; Torres Lete, Maialen; Zuberogoitia Espilla, Aitor; Iribas Pardo, Haritz; Gostin Elorza, AndresItem Inteligentzia Artifiziala eta "Big Data", ikaskuntzaren pertsonalizaziorako gakoakZubizarreta Pagaldai, Ane; Garcia Blazquez, ItziarEgungo ikasleek beren ibilbide akademikoan jarraitzeko hautaketan hainbat zailtasun izaten dituzte (Pérez eta Aldas, 2019). Hori dela eta, ikasleen orientazioan laguntza eskaintzea nahi izan da ikerketa honetan, ikaskuntza pertsonalizatuan oinarrituz. Horrela, ikasleen konpetentziak eta interesak identifikatu eta horiek lan-adarreko konpetentziekin uztartzeko ikerketa egin da. Inteligentzia Artifizialaren (IA aurrerantzean) eta Big Dataren bidez, etorkizunean ikasleei orientaziorako datu gehigarriak ematea eta ibilbide pertsonalizatuak sortzea da proiektuaren helburu nagusia.Item Irakaslearen Konpetentzia Digitalaren azterketa: Autopertzeptziotik ebaluazioraZubizarreta Pagaldai, AneIkerketa honen helburua, Mondragon Unibertsitateko Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan, Batxilergoan, Lanbide Heziketan eta hizkuntzen irakaskuntzan irakasle gisa aritzeko gaitzen duen unibertsitate masterreko ikasleen Konpetentzia Digitalaren (KD) autopertzeptzioaren eta ezagutzaren arteko aldea ikertzea da. Konpetentzia digitala herritarrak ezinbestean izan beharreko zazpi konpetentzietako baten gisan definitzen da (European Commission, 2007). Hori dela eta, ikasleen konpetentzia digitala garatzeko irakasleek Irakasleen Konpetentzia Digitala (IKD) garatzea ezinbestekoa da (Redecke & Punie, 2017). Ikerketa honetan, irakasle izateko gaitzen dabiltzan ikasleen KD autopertzeptzioaren eta ezagutza maila konparatu dira. Emaitzek aldea nabarmena dela erakusten dute. Hori jakinda, IKDaren formazioa beharrezkoa dela ondorioztatu da.