Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Zubizarreta Pagaldai, Ane"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 4 of 4
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Be[di]girada: research to foster the philosophycal approach of digital humanism in education
    (Udako Euskal Unibertsitatea) De la Iglesia Ganboa, Egoitz; Arroyo Sagasta, Amaia; Zubizarreta Pagaldai, Ane; Sanchez Murueta, Aritz
  • No Thumbnail Available
    Item
    Gizarte digitalerako hezkuntza: adimen artifizialaren eta big dataren erabilerarantz
    (MU arg) Astigarraga Echeverria, Eugenio; Zubizarreta Pagaldai, Ane; Diaz Bizkarguenaga, Koldo; Ipiña Larrañaga, Nagore; Moreno Fernandez de Leceta, Aitor; Galindez Nafarrete, Edurne; Garcia Blazquez, Itziar; Santa Cruz Elorza, Sirats; Torres Lete, Maialen; Zuberogoitia Espilla, Aitor; Iribas Pardo, Haritz; Gostin Elorza, Andres
  • No Thumbnail Available
    Item
    Inteligentzia Artifiziala eta "Big Data", ikaskuntzaren pertsonalizaziorako gakoak
    Zubizarreta Pagaldai, Ane; Garcia Blazquez, Itziar
    Egungo ikasleek beren ibilbide akademikoan jarraitzeko hautaketan hainbat zailtasun izaten dituzte (Pérez eta Aldas, 2019). Hori dela eta, ikasleen orientazioan laguntza eskaintzea nahi izan da ikerketa honetan, ikaskuntza pertsonalizatuan oinarrituz. Horrela, ikasleen konpetentziak eta interesak identifikatu eta horiek lan-adarreko konpetentziekin uztartzeko ikerketa egin da. Inteligentzia Artifizialaren (IA aurrerantzean) eta Big Dataren bidez, etorkizunean ikasleei orientaziorako datu gehigarriak ematea eta ibilbide pertsonalizatuak sortzea da proiektuaren helburu nagusia.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Irakaslearen Konpetentzia Digitalaren azterketa: Autopertzeptziotik ebaluaziora
    Zubizarreta Pagaldai, Ane
    Ikerketa honen helburua, Mondragon Unibertsitateko Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan, Batxilergoan, Lanbide Heziketan eta hizkuntzen irakaskuntzan irakasle gisa aritzeko gaitzen duen unibertsitate masterreko ikasleen Konpetentzia Digitalaren (KD) autopertzeptzioaren eta ezagutzaren arteko aldea ikertzea da. Konpetentzia digitala herritarrak ezinbestean izan beharreko zazpi konpetentzietako baten gisan definitzen da (European Commission, 2007). Hori dela eta, ikasleen konpetentzia digitala garatzeko irakasleek Irakasleen Konpetentzia Digitala (IKD) garatzea ezinbestekoa da (Redecke & Punie, 2017). Ikerketa honetan, irakasle izateko gaitzen dabiltzan ikasleen KD autopertzeptzioaren eta ezagutza maila konparatu dira. Emaitzek aldea nabarmena dela erakusten dute. Hori jakinda, IKDaren formazioa beharrezkoa dela ondorioztatu da.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback