Browsing by Author "Sagasta Errasti, Pilar"
Now showing 1 - 9 of 9
- Results Per Page
- Sort Options
Item Adi proiektua. Nola erantzun eskolan aniztasun sozioekonomiko, kultural eta linguistikoari?(JAKINGARRIAK) Sagasta Errasti, Pilar; Garro Larrañaga, Eneritz; Perez Lizarralde, Karmele; Barquin Lopez, Amelia; Arratibel Insausti, Nekane; Alzola Maiztegi, Nerea; Ipiña Larrañaga, Nagore; Perez Saies, Ane; Quintas Quintas, Marta; Arebiotorre Landeta, EunateItem Eleaniztasun gehigarriaren erronka: HUHEZIko hizkuntza plangintza Irakasle Ikasketetan(BAT) Sagasta Errasti, Pilar; Perez Lizarralde, Karmele; Garro Larrañaga, Eneritz; Pedrosa Lobato, BegoñaItem Eleaniztasunaren garapena hizkuntza gutxituen testuinguruan: edukiak eta ingelesa (H3) uztartzen irakasleen hasierako formazioan(IKASTARIA) Sagasta Errasti, Pilar; Barnes Mason, Julia; Madinabeitia Medrano, Monika; Nazabal Urteaga, Ainara; Pedrosa Lobato, BegoñaItem Eleaniztasunaren konpetentziaren arkitektura eta konplexutasuna(HIZPIDE) Sagasta Errasti, Pilar; Sainz Osinaga, MatildeItem Gaitasun eleaniztasuna eta elebakarra alderagarriak al dira?(BAT) Sagasta Errasti, PilarItem Gure ikastetxean hezkuntza-proiektu eleanitza eraiki nahi dugu: lagungarri izan daitezkeen hainbat alderdi(JAKINGARRIAK) Sainz Osinaga, Matilde; Sagasta Errasti, PilarItem Hizkuntzen arteko elkarreragina: Zer nolako hizkuntza baliabide transferitzen dituzte Lehen Hezkuntzako ikasleek euskara ikasteko garaian?Fernandez Maiztegi, Amaia; Sagasta Errasti, Pilar; Ipiña Larrañaga, NagoreAzken urteetan egoera eta testuinguru desberdinetan ikertu da etxeko hizkuntzak eta bigarren hizkuntzak hirugarren hizkuntzaren ikasketa prozesuan izan dezaketen eragina. Gauzatutako ikerketetan ondorioztatu da hizkuntza ikasleek transferitzen dituztela aurretiaz garatutako errekurtso linguistikoak ikasten ari diren hizkuntzara. Artikulu honetan, hiztun eleanitzek hizkuntza batetik bestera egiten dituzten transferentziak behatu eta analizatuko dira hizkuntzen arteko harremanak aztertzeko. Ikerketa Lehen Hezkuntzako etapan zeuden 11 ikasle atzerritarrekin egin zen. Jasotako emaitzetatik zera ondorioztatu da: laginean parte hartutako ikasleek aurretiaz zekizkiten hizkuntzetatik lexikoa eta sintaxiarekin erlazionatutako transferentziak egin dituztela hizkuntza berria ikasterakoan.Item Mondragon Unibertsitatearen eta soziolinguistikaren arteko hartu-emanak(BAT) Arratibel Insausti, Nekane; Sagasta Errasti, Pilar; Sainz Osinaga, Matilde; Perez Lizarralde, KarmeleItem Teknologia berrien erabilpena hizkuntzen irakaskuntzan(IKASTARIA) Sagasta Errasti, Pilar; Usabiaga Urkola, Mikel