Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Saenz de Ugarte Balza, Markel"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 2 of 2
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Eraldaketarantz Hezkuntza Emantzipatzailearen eta Pedagogia Libertarioaren arteko elkarlanean
    Saenz de Ugarte Balza, Markel
    Hezkuntza Emantzipatzailea gizartearen eraldaketara bideratutako proposamena da; hezkuntza ekintza kritiko, erradikal eta hegemoniaren aurkakoa. Baina gaur egungo eskoletan aplikatzeko erak, klabe pedagogikoak, eraikitzeke daude. Ikerlan honetan eraikuntza prozesuan urrats bat eman da Pedagogia Libertarioak Hezkuntza Emantzipatzaileari egiten dion ekarpena aztertuz, hezkuntza formalean eta Euskal Herriaren hegoaldean kokatuta, maila teorikoan. Pedagogia Libertarioaren printzipioek Hezkuntza Emantzipatzailea nola elikatzen duten aztertu da, eta haietan oinarrituz printzipio gehigarri bat proposatu da, zapalkuntzei buelta emanez bestelako gizarte bat sortzeko gai izango diren subjektu politikoak garatzeko hezkuntza proposamen osoa lortzera bidean.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Pedagogia Libertarioaren eredu pedagogikoa aztergai
    Saenz de Ugarte Balza, Markel
    Pedagogia Libertarioa1 pedagogia anarkista edo autoritatearen aurkakoa da, helburu argi bat daukana hasieratik: norbanakoaren eta gizartearen askatasuna. Berau anarkismoetan2 sustengatzen da, eta anarkismoak historian zehar izan dituen ideia desberdinei jarraiki ikaskuntza metodo bat bilatu nahi du, zeinetan pertsonek bere gaitasunak era askean garatzea den helburu, autoritate negatiborik gabe, eta dogmarik edo doktrina inposaturik gabe. Ikerlan honetan PLren garapen historikoari egin zaio so, korronte desberdinek komunean dituzten printzipioak ezaugarritzeko, egungo hezkuntza ereduari ekarpena egin diezaiolakoan.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback