Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Rodriguez Mondragon, Idoia"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 3 of 3
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Haur-gazte literaturako genero estereotipoen eragina Iparraldeko curriculumean
    (UPV/EHU) Rodriguez Mondragon, Idoia
  • No Thumbnail Available
    Item
    Iparraldeko bigarren mailako euskarako ikasleen modelo kulturalak eta eredu sexistak
    Rodriguez Mondragon, Idoia
    Generoa eraikitako kontzeptua da. Alta, generoek gizartea antolatzen dute, indarkeri sozialak eta estereotipoak bermatuz. Gizakiak modelo zehatz batzuei erantzun behar du bere ingurumenean integratua izateko. Marketinean eta kulturan, proposatutako ereduak sexismoan oinarrituak dira. Nerabeak kultura kontsumitzaile handiak dira eta haien modeloak zein diren aztertu da. Ber maneran,haien genero berdintasunari buruzko ikuspuntua ikertu da.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Iparraldeko bigarren mailako euskarako klaseetan lantzen den literatura-autorearen profilaren bila
    Rodriguez Mondragon, Idoia
    Nahiz eta frantses lurraldeko eskoletako bigarren mailako euskarako klaseetan eleberrigintzagaraikidea lantzen den, irakasleak oztopo ezberdinei aurre egin behar die bere corpusa eraikitzeko.Ikasleen euskara mailari egokitzeaz gain, euskal literaturaren merkatuak zabaltzen dituenliteraturaren kodeekin konposatu behar du. Irakasleei bidalitako zundatze baten bidez, haiek eraiki duten corpusaren itxuratze bat marraztu da.Ipar Euskal Herriko klaseetan lantzen diren autoreak, nagusiki maskulinoak eta hegoaldekoak direlaagertzen da. Bi faktore horiek eragina ukanen dute ikaslearen formakuntzan estereotipoak etaulermen arazoak sortuko eta bermatuko dituelako.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback