Browsing by Author "Ozaeta Elortza, Arantzazu"
Now showing 1 - 15 of 15
- Results Per Page
- Sort Options
Item Agirre Asteasukoaren "Eracusaldiac": Sermoia ikuspegi sozio-diskurtsiboaren argitan(EUSKERA) Ozaeta Elortza, ArantzazuItem Agirre Asteasukoaren "Eracusaldiac": Sermoia ikuspegi sozio-diskurtsiboaren argitan(EUSKALTZAINDIA arg) Ozaeta Elortza, ArantzazuItem Agirre Asteasukoaren "Eracusaldiak": sermoia mintzaira-ekintzaren produktu historiko gisa(UPV/EHU) Ozaeta Elortza, ArantzazuItem Arrasateko testu zahar bi(ASJU) Ozaeta Elortza, ArantzazuItem Debate sozio-zientifikoaren lanketa irakasleen prestakuntza-prozesu gogoetatsu baten barruan(UPV/EHU arg) Garro Larrañaga, Eneritz; Azpeitia Eizagirre, Agurtzane; Sainz Osinaga, Matilde; Ozaeta Elortza, ArantzazuItem Debate soziozientifikoa herritar kritikoa formatzeko lanabes: Sekuentzia Didaktiko baten proposamena(IKASTARIA) Alonso Amezua, Idurre; Sainz Osinaga, Matilde; Garro Larrañaga, Eneritz; Ozaeta Elortza, Arantzazu; Azpeitia Eizagirre, AgurtzaneItem Elkarrizketak irakasleen prestakuntzarako bitarteko: irakasle-bideratzaileen jarduna ezaugarritzen(TANTAK) Garro Larrañaga, Eneritz; Ipiña Larrañaga, Nagore; Ozaeta Elortza, ArantzazuItem Gelako interakzioa: irakasleen esku-hartzea eta ikasleen ahozko ekoizpena. Jolas arauen azalpena Lehen Hezkuntzako ikasleen eskutik(EUSKERA) Egizabal Ollokiegi, Diego; Ozaeta Elortza, Arantzazu; Sainz Osinaga, Matilde; Perez Lizarralde, Karmele; Garro Larrañaga, EneritzItem Hizkuntza irakasleen prestakuntzarako eta prestakuntzaren ikerketarako proposamen bat(IKASTARIA) Ozaeta Elortza, ArantzazuItem Interpretegaien eta gorren testuak: nola eragiten du hizkuntza modalitateak testuen azpiegituran eta edukien ekoizpeneanMoiua , Ainhoa; Garcia Azkoaga, Ines M.; Ozaeta Elortza, ArantzazuLan honen helburu nagusia da hizkuntza modalitate ezberdinek, ahozkoak eta zeinatuak (zehazkiago esanda, espainiar zeinu-hizkuntzak -LSE-, testu ekoizpenean duten eragina ezagutzea. Lehenik eta behin, zeinu hizkuntzako interpretegaiek ahoz eta gorrek zeinuz ekoiztutako testuak alderatuko ditugu Bronckartek (1996) testu-generoen azterketarako proposatutako marko teoriko-metodologikoan oinarrituta eta hizkuntza modalitate bakoitzaren ezaugarriak ezagutuko ditugu. Bigarrenik, intepretegaiek zeinuz ekoiztutako testuak aztertu eta ekoizpenean dituzten zailtasunak eta oztopoak identifikatuko ditugu. Emaitzek balio digute bi ondorio nagusi ateratzeko: batetik, hizkuntzaren modalitateak ez du testuen azpiegituran eragiten; bestetik, ordea, hizkuntza modalitateak eragina du edukiak ekoizteko erabiltzen diren ikuspegietan, eta oinarrian talde bakoitzaren errealitate sozio-diskurtsiboari lotuta daude.Item Irakasleen formazioa berritzeko metodologia: autokonfrontazioa. Esperientzia bat Zarauzko Salbatore Mitxelena ikastolan(JAKINGARRIAK) Sainz Osinaga, Matilde; Ozaeta Elortza, ArantzazuItem Irakasleen prestakuntza eta prestakuntzaren ikerketa:: hautu teorikoak, metodologikoak eta esperientziak. Prefazioa(IKASTARIA) Sainz Osinaga, Matilde; Ozaeta Elortza, Arantzazu; Garro Larrañaga, EneritzItem Irakasleen prestakuntza gogoetatsua, hezkuntza berritzeko giltza(MU arg) Perez Lizarralde, Karmele; Azpeitia Eizagirre, Agurtzane; Ozaeta Elortza, ArantzazuItem Jardueraren azterketa irakasleak prestatzeko bide: debatearen ikas-irakaskuntzaren adibidea(FONTES LINGUAE VASCONUM) Murciano Eizagirre, Aroa; Ozaeta Elortza, ArantzazuItem Markatzaile diskurtsiboak ikasle entzuleek espainiar zeinu-hizkuntzan ekoiztutako testuetanMoiua , Ainhoa; Garcia Azkoaga, Ines M.; Ozaeta Elortza, ArantzazuIkerketa honek espainiar zeinu-hizkuntzako interpretazioko ikasle entzuleek testuetan erabiltzen dituzten markatzaileak aztertzea du helburu nagusi. Ikasleek erabiltzen dituzten markatzaileak espainiar zeinu-hizkuntzako erreferentziazko praktika sozialekin alderatzen dira, hau da, gorrek ekoiztutako testuekin. Ikusi dugu ikasle entzuleek erabilitako markatzaileak gorrek erabilitakoetatik desberdintzen direla: eskuzko markatzaileek presentzia handiagoa dute entzuleen testuetan eta horrekin batera, markatzaile espazialak urriagoak dira eta eskuzko markatzaileez lagunduta agertzen dira. Ondorioei dagokienez, espainiar zeinu-hizkuntzaren modalitate espazialak eragin zuzena duela konexioan ikusi da eta hizkuntzaren ikaste-prozesuan kontuan izan beharreko ezaugarria litzateke.