Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Ozaeta Elortza, Arantzazu"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 15 of 15
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Agirre Asteasukoaren "Eracusaldiac": Sermoia ikuspegi sozio-diskurtsiboaren argitan
    (EUSKERA) Ozaeta Elortza, Arantzazu
  • No Thumbnail Available
    Item
    Agirre Asteasukoaren "Eracusaldiac": Sermoia ikuspegi sozio-diskurtsiboaren argitan
    (EUSKALTZAINDIA arg) Ozaeta Elortza, Arantzazu
  • No Thumbnail Available
    Item
    Agirre Asteasukoaren "Eracusaldiak": sermoia mintzaira-ekintzaren produktu historiko gisa
    (UPV/EHU) Ozaeta Elortza, Arantzazu
  • No Thumbnail Available
    Item
    Arrasateko testu zahar bi
    (ASJU) Ozaeta Elortza, Arantzazu
  • No Thumbnail Available
    Item
    Debate sozio-zientifikoaren lanketa irakasleen prestakuntza-prozesu gogoetatsu baten barruan
    (UPV/EHU arg) Garro Larrañaga, Eneritz; Azpeitia Eizagirre, Agurtzane; Sainz Osinaga, Matilde; Ozaeta Elortza, Arantzazu
  • No Thumbnail Available
    Item
    Debate soziozientifikoa herritar kritikoa formatzeko lanabes: Sekuentzia Didaktiko baten proposamena
    (IKASTARIA) Alonso Amezua, Idurre; Sainz Osinaga, Matilde; Garro Larrañaga, Eneritz; Ozaeta Elortza, Arantzazu; Azpeitia Eizagirre, Agurtzane
  • No Thumbnail Available
    Item
    Elkarrizketak irakasleen prestakuntzarako bitarteko: irakasle-bideratzaileen jarduna ezaugarritzen
    (TANTAK) Garro Larrañaga, Eneritz; Ipiña Larrañaga, Nagore; Ozaeta Elortza, Arantzazu
  • No Thumbnail Available
    Item
    Gelako interakzioa: irakasleen esku-hartzea eta ikasleen ahozko ekoizpena. Jolas arauen azalpena Lehen Hezkuntzako ikasleen eskutik
    (EUSKERA) Egizabal Ollokiegi, Diego; Ozaeta Elortza, Arantzazu; Sainz Osinaga, Matilde; Perez Lizarralde, Karmele; Garro Larrañaga, Eneritz
  • No Thumbnail Available
    Item
    Hizkuntza irakasleen prestakuntzarako eta prestakuntzaren ikerketarako proposamen bat
    (IKASTARIA) Ozaeta Elortza, Arantzazu
  • No Thumbnail Available
    Item
    Interpretegaien eta gorren testuak: nola eragiten du hizkuntza modalitateak testuen azpiegituran eta edukien ekoizpenean
    Moiua , Ainhoa; Garcia Azkoaga, Ines M.; Ozaeta Elortza, Arantzazu
    Lan honen helburu nagusia da hizkuntza modalitate ezberdinek, ahozkoak eta zeinatuak (zehazkiago esanda, espainiar zeinu-hizkuntzak -LSE-, testu ekoizpenean duten eragina ezagutzea. Lehenik eta behin, zeinu hizkuntzako interpretegaiek ahoz eta gorrek zeinuz ekoiztutako testuak alderatuko ditugu Bronckartek (1996) testu-generoen azterketarako proposatutako marko teoriko-metodologikoan oinarrituta eta hizkuntza modalitate bakoitzaren ezaugarriak ezagutuko ditugu. Bigarrenik, intepretegaiek zeinuz ekoiztutako testuak aztertu eta ekoizpenean dituzten zailtasunak eta oztopoak identifikatuko ditugu. Emaitzek balio digute bi ondorio nagusi ateratzeko: batetik, hizkuntzaren modalitateak ez du testuen azpiegituran eragiten; bestetik, ordea, hizkuntza modalitateak eragina du edukiak ekoizteko erabiltzen diren ikuspegietan, eta oinarrian talde bakoitzaren errealitate sozio-diskurtsiboari lotuta daude.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Irakasleen formazioa berritzeko metodologia: autokonfrontazioa. Esperientzia bat Zarauzko Salbatore Mitxelena ikastolan
    (JAKINGARRIAK) Sainz Osinaga, Matilde; Ozaeta Elortza, Arantzazu
  • No Thumbnail Available
    Item
    Irakasleen prestakuntza eta prestakuntzaren ikerketa:: hautu teorikoak, metodologikoak eta esperientziak. Prefazioa
    (IKASTARIA) Sainz Osinaga, Matilde; Ozaeta Elortza, Arantzazu; Garro Larrañaga, Eneritz
  • No Thumbnail Available
    Item
    Irakasleen prestakuntza gogoetatsua, hezkuntza berritzeko giltza
    (MU arg) Perez Lizarralde, Karmele; Azpeitia Eizagirre, Agurtzane; Ozaeta Elortza, Arantzazu
  • No Thumbnail Available
    Item
    Jardueraren azterketa irakasleak prestatzeko bide: debatearen ikas-irakaskuntzaren adibidea
    (FONTES LINGUAE VASCONUM) Murciano Eizagirre, Aroa; Ozaeta Elortza, Arantzazu
  • No Thumbnail Available
    Item
    Markatzaile diskurtsiboak ikasle entzuleek espainiar zeinu-hizkuntzan ekoiztutako testuetan
    Moiua , Ainhoa; Garcia Azkoaga, Ines M.; Ozaeta Elortza, Arantzazu
    Ikerketa honek espainiar zeinu-hizkuntzako interpretazioko ikasle entzuleek testuetan erabiltzen dituzten markatzaileak aztertzea du helburu nagusi. Ikasleek erabiltzen dituzten markatzaileak espainiar zeinu-hizkuntzako erreferentziazko praktika sozialekin alderatzen dira, hau da, gorrek ekoiztutako testuekin. Ikusi dugu ikasle entzuleek erabilitako markatzaileak gorrek erabilitakoetatik desberdintzen direla: eskuzko markatzaileek presentzia handiagoa dute entzuleen testuetan eta horrekin batera, markatzaile espazialak urriagoak dira eta eskuzko markatzaileez lagunduta agertzen dira. Ondorioei dagokienez, espainiar zeinu-hizkuntzaren modalitate espazialak eragin zuzena duela konexioan ikusi da eta hizkuntzaren ikaste-prozesuan kontuan izan beharreko ezaugarria litzateke.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback