Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Olmos Amondarain, Josu"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 2 of 2
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Biziraupen estimazio modeloa garraio astuneko aplikazioetan erabiltzen diren superkondentsadoreentzako
    Olmos Amondarain, Josu; Gandiaga Ondaro, Iñigo; Crego Meda, Jon; Agirre Viana, Xabier; Nieva Fatela, Txomin; Aizpuru Larrañaga, Iosu
    Kutsadurak sortutako arazoen eraginez, azken hamarkadan efizientzia handiagoko garraio aukeren beharraareagotu da. Testuinguru honetan, metatze elektrikoko sistemekin bultzatutako garraioek aukera oso aproposaaurkezten dute. Efizientzia handiko eta metatze sistemen bidez bultzatzen diren garraioen adibide argi bat tranbiakdira. Hala ere, eskuragarri dauden metatze teknologiek merkatu mailan berme altuagoa eskaini ahal izateko,pairatzen duten zahartzea aurreikustea garrantzitsua da. Hain zuzen ere, lan honek mota honetako aplikazioetanerabiltzen diren superkondentsadoreen biziraupena estimatzeko modelo bat aurkezten du.Modeloa baldintzaerrealistetan burututako froga esperimentaletan oinarriturik garatu eta balidatu da. Azkenik, ikerketa kasu bataztertu da benetako tranbia baten operazio profila erabiliz.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Hidrogeno tren baten diseinu eta operazioaren optimizazioa
    Olmos Amondarain, Josu; Saez de Ibarra Martinez de Contrasta, Andoni; Lopez , Dimas; Nieva Fatela, Txomin; Aizpuru Larrañaga, Iosu
    Artikulu honek hidrogeno tren baten diseinu eta operazioa optimizatzeko algoritmo genetikoetan oinarritutakometodologia bat proposatzen du. Hain zuzen ere, metodologiaren bidez hidrogeno pilaren tamaina, bateriarentamaina, eta kudeaketa energetikoko estrategia optimizatzen dira, helburua trenaren bizitza-ziklo osoko kostuaminimizatzea izanik. Proposatutako metodologia balidatzeko benetako trenbide linea batean oinarritutako ikerketakasu bat aurkezten da. Optimizazioak itzulitako emaitza oinarrizko kasu batekin alderatzen da, trenaren kostutotala % 4,9 murrizten dela frogatuz. Lortutako emaitzek metodologiaren eraginkortasuna egiaztatzen dute.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback