Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Oiartzun Irastorza, Maialen"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 2 of 2
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Hezkuntzaren lege aurreproiektuaren gaineko eztabaida: presentziak eta ausentziak euskal prentsa idatzian
    Mendia Urrutia, Aitor; Oiartzun Irastorza, Maialen; Zinkunegi Goitia, Olatz
    Euskal hezkuntza-komunitatea momentu historiko baten aurrean dago, hainbat hilabetetako hitzarmen eta negoziazio prozesuaren ondotik, EAEko hezkuntza-sistema osoa arautuko duen lege berria iristear baitago. Prozesu horretan zehar, hezkuntza-sistemari buruzko eztabaida piztu da eta euskal prentsan eztabaida horri buruzko ekarpen ugari jaso dira. Ikerlan honen helburua, hain zuzen ere, ekarpen horiek hezkuntza-sistemari buruzko eztabaidari nola eragin dioten aztertzea da, euskal prentsan argitaratutakoaren analisi dokumentala eginez. Segregazioa, titulartasuna eta euskara izan dira protagonismo handiena izan duten gaiak, baina landutakoaren sakontasun eta proposamen urritasunaren ondorioz, eztabaida elikatu beharrean, trabatu egin dutela antzeman dugu.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Irakaskuntza publikorako sarbidearen azterketa: Europako irakasle-gaitasunak oinarri
    Oiartzun Irastorza, Maialen
    2020ko LOMLOE legeak eskola publikoko irakasleen hautaketa-sistema egokitzeko konpromisoa azaldu du. Azken hamarkadetan hautaketa-sistema berdintsu mantendu da eta ez da berrikuntzarik egin egungo errealitateari egokitzeko. Horrexegatik, ikerketa-lan honetan XXI. mendean behar ditugun irakasleak hautatzeko balio ote duen aztertu dugu. Ikusi dugunez, Euskadiko hautaketa-sistemak ikasgelako zereginei buruzko ezagutzak eta gaitasunak ebaluatzen ditu eta hori, nazioartean balioetsita dagoen ikuspegiaren arabera, ez da nahikoa, beharrezkoak diren irakasle-gaitasun asko ez baitira kontuan hartzen.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback