Browsing by Author "Mimenza Castillo, Libe"
Now showing 1 - 20 of 25
- Results Per Page
- Sort Options
Item 2020ko nazioarteko ekosistema mediatikoaren letra-zopa(HEKIMEN) Mimenza Castillo, LibeItem 2021eko nazioarteko ekosistema mediatikoa: digitala eta streaming bidezkoa den biharamuna(HEKIMEN) Mimenza Castillo, LibeItem 2023ko nazioarteko komunikazio joerak: aldaketarako mandatua(HEKIMEN) Mimenza Castillo, LibeItem Basque media opportunities in social networks: LIKEly(Udako Euskal Unibertsitatea) Mimenza Castillo, LibeItem Euskal hedabideen ingurune digitala neurtzeko analitika: diagnostikoa eta proposamena(UPV/EHU) Mimenza Castillo, LibeItem Euskal hedabideen urtekaria 2016(HEKIMEN) Mimenza Castillo, LibeItem Euskal hedabideen urtekaria 2017(HEKIMEN) Mimenza Castillo, LibeItem Euskal hedabideen urtekaria 2018(HEKIMEN) Mimenza Castillo, LibeItem Euskal hedabideen urtekaria 2019(HEKIMEN) Mimenza Castillo, LibeItem Euskal hedabideen urtekaria 2020(HEKIMEN) Mimenza Castillo, LibeItem Euskal hedabideen urtekaria 2021(HEKIMEN) Mimenza Castillo, Libe; Castro Egia, HibaiItem Euskal Hedabideen urtekaria: 2022-2023(HEKIMEN) Castro Egia, Hibai; Mimenza Castillo, LibeItem Euskal Hedabideen urtekaria: 2023-2024(HEKIMEN) Castro Egia, Hibai; Mimenza Castillo, LibeItem Euskal kultura 2019(JAKIN) Barandiaran Amillano, Alberto; Rubio Iturria, Miren; Iparragirre Albisu, Peru; Artetxe Aranaz, Eneritz; Gaztelumendi Arandia, Beñat; Sampedro Alegria, Aiora; Palacios Egiguren, Leire; Gantzarain Etxaniz, Xabier; Goñi Balenciaga, Maialen; Mimenza Castillo, LibeItem Euskara hutsezko hedabideen kartografia(EUSKERA) Mimenza Castillo, LibeItem Euskarazko komunikabideak besteen bihotzetan: Facebook eta Instagram sareen su beroa(HEKIMEN) Mimenza Castillo, LibeItem Euskarazko komunikabideak Facebook sare erraldoian(HEKIMEN) Mimenza Castillo, LibeItem Euskarazko komunikabideak Facebook sare erraldoian 2018(HEKIMEN) Mimenza Castillo, LibeItem Euskarazko komunikabideen aukerak sare sozialetan: LIKElyMimenza Castillo, LibeEuskara hutsean aritzen diren komunikabideen komunikazio-produktuak ehunka dira. Egun,komunikazio bitartekoak eta aukerak inoiz baino gehiago diren aro honetan, euskarazko ekoizpenenkontsumitzaile potentzialak ere inoiz baino gehiago gara. Errealitate hori arakatzeko, Hekimen euskalhedabideen elkartean biltzen diren hedabideak ditu aztergai lan honek; hain zuzen, sare sozialen bidezegiten duten zabalpena, eta horien bidez lor ditzaketen audientziak ikergai. Informazioaren kontsumoohituretatik abiatuta behatuko da fenomenoaren nolakotasuna, hurrengo ikerketa batean sareetarakobide-orri bat proposatzeko asmoz. Xede argiko lan-lerroa: erraldoien artean nor izateko algoritmopropioa sortzen saiatzea.Item Gazteak eta informazioa(HEKIMEN) Sanchez Murciano, Garazi; Arana Arrieta, Edorta; Narbaiza Amillategi, Beatriz; Mimenza Castillo, Libe