Browsing by Author "Iruskieta Quintian, Mikel"
Now showing 1 - 20 of 22
- Results Per Page
- Sort Options
Item A pedagogical proposal for elearning in the Basque Summer University (UEU)(Udako Euskal Unibertsitatea) Camacho Romero, Abel; Iruskieta Quintian, Mikel; Latatu Nuñez, Ainhoa; Lonbide Lizarralde, PedroItem Abstrakzio laburpen-testuak ebaluatzeko metodoa, Lehen Hezkuntzan: testu luzera, koherentzia erlazioak, gai nagusia(TANTAK) Atutxa Barrenetxea, Unai; Iruskieta Quintian, MikelItem An intervention to improve dysgraphia using a smartpen(Udako Euskal Unibertsitatea) Ibarra Lizundia, Irune; Iruskieta Quintian, MikelItem Bigarren Hezkuntzako ikasle eta irakasle talde baten diskurtsoa eta praktika informazio digitala bilatzeko, ebaluatzeko eta hautatzeko orduan(TANTAK) Beaskoetxea Elezgarai, Udane; Iruskieta Quintian, MikelItem Compress-EUS: i(ra)kasleen laburpenak lortzeko tresna(UPV/EHU arg) Atutxa Barrenetxea, Unai; Iruskieta Quintian, Mikel; Ansa Osteriz, Olatz; Molina , AlejandroItem EuskalWordNet: euskararako ezagutza-base lexiko-semantikoa(EUSKALINGUA) Agirre Bengoa, Eneko; Aldezabal Roteta, Izaskun; Iruskieta Quintian, Mikel; Pociello Irigoien, Elixabete; Etxeberria , Jone; Mendizabal Aldalur, Karmele; Izagirre Olaizola, ElixabeteItem Euskararen i(ra)kaskuntza-prozesuak: hezkuntza eta hizkuntza teknologiak(TANTAK) Camacho Romero, Abel; Iruskieta Quintian, MikelItem Ezeztapena identifikatzeko Murriztapen Gramatikako erregelak sentimenduen analisiaren testuinguruanAlkorta Agirrezabala, Jon; Gojenola Galletebeitia, Koldo; Iruskieta Quintian, MikelLan honetan, ezeztapena identifikatzeko Murriztapen Gramatikako erregelak aurkezten dira sentimenduen analisiaizeneko Lengoaia Naturalaren Prozesamenduko arlorako.Ezeztapenak bere irismen-eremuko hitzek edotahitz-multzoek duten informazio subjektiboan eraldatu dezakete eta beharrezkoa da hori identifikatzea. Hemen,Murriztazpen Gramatika ingurunean erregelak nola sortu ditugun azaltzen dugu eta erregelen ebaluazioaren berriere ematen dugu. Emaitzen arabera, erregelek oro har ondo identifikatzen dituzte ezeztapenaren irismen-eremukohitzak.Item HABE-IXA euskarazko idazmen-proben corpuseko idazlanen mailakatze automatikoa(HIZPIDE) Arrieta Franco, Ekain; Odriozola Sustaeta, Igor; Arregi Iparragirre, Xabier; Iruskieta Quintian, MikelItem Hizkuntza-ikasleen testu-corpus etiketatuaren analisia eta interpretazioa B2 eta C1 mailetan(HIZPIDE) Osinalde Agirre, Mikel; Iruskieta Quintian, MikelItem Hizkuntza-teknologiak hizkuntzen ikas-irakaskuntzan: zenbat aukera, hainbat erronka(HIZPIDE) Arriola Egurrola, Jose Mari; Goikoetxea Salutregi, Josu; Iruskieta Quintian, MikelItem Idazteko zailtasunak detektatzeko eta esku hartzeko proposamena Lehen Hezkuntzan(IKASTORRATZA) Ibarra Lizundia, Irune; Atutxa Barrenetxea, Unai; Iruskieta Quintian, MikelItem Intentziozko irakurketa ozena: lehen urratsak(TANTAK) Garcia Arriola, Eneritz A.; Iruskieta Quintian, MikelItem Kausazko koherentzia-erlazioen azterketa automatikoa euskarazko laburpen zientifikoetan(GOGOA) Iruskieta Quintian, Mikel; Aranzabe Urruzola, Maxux; Diaz de Ilarraza Sanchez, Arantza; Lersundi Ayestaran, MikelItem Koherentziazko erlazioak: marko teorikoa eta corpusaren deskribapena(UPV/EHU arg) Iruskieta Quintian, Mikel; Diaz de Ilarraza Sanchez, Arantza; Lersundi Ayestaran, MikelItem Laburpena eskolan: estrakzioaren eta abstrakzioaren arteko zubia eskolan(UPV/EHU arg) Atutxa Barrenetxea, Unai; Iruskieta Quintian, Mikel; Ansa Osteriz, OlatzItem Parekoen behaketaren bidez komunikazio-gaitasuna ebaluatzen: zer dute nahiago ikasleek, errubrika tradizionala ala bideo-behaketa(HIZPIDE) Hormaetxe Ibarretxe, Garazi; Iruskieta Quintian, MikelItem Pragmatikako erlaziozko diskurtso-egitura: deskribapena eta bere ebaluazioa hizkuntzalaritza konputazionalean(UPV/EHU) Iruskieta Quintian, MikelItem Sentimenduen analisia euskaraz: lexiko-mailatik erlaziozko diskurtso-egiturarako proposamena(GOGOA) Alkorta Agirrezabala, Jon; Gojenola Galletebeitia, Koldo; Iruskieta Quintian, MikelItem Sentimenduen tratamendu konputazionalerantz: gramatika maila ezberdinetako sentimendu balentzia aldatzaileen bilaAlkorta Agirrezabala, Jon; Gojenola Galletebeitia, Koldo; Iruskieta Quintian, MikelSarean gero eta iritzi-testu gehiago daude, iritzi positiboa edo negatiboa izan dezaketenak, eta horiek automa-tikoki prozesatzeko beharra sortu da, eskuz egitea lan nekeza delako. Hizkuntza Prozesamenduan, lexikoianoinarritzen diren tresnak daude eta esaldi edo testu bat positiboa edo negatiboa den esaten dute.Lexikoian,hitzek [−5] (balorazio oso negatiboa) eta [+5] (balorazio oso positiboa) arteko sentimendu balentzia dute. Lanhonetan, euskarak gramatika maila ezberdinetan dituen testuinguruzko balentzia aldatzaileak identifikatzekoazterketa azaltzen da. Hots, hitzen sentimendu balentzia edo balorazioa aldatzen duten fenomenoak identifikatzendira. Lexikoian oinarritutako sentimendu analisirako tresnek askotan huts egiten dute balentzia aldatzaileak ezidentifikatzeagatik. Hori motibaziotzat hartuta eta Sentitegi sentimendu lexikoia eta Euskarazko Iritzi Corpusabaliabidetzat hartuta, fonologiako, morfologiako, sintaxiko eta diskurtsoko balentzia aldatzaileak identifikatuditugu. Emaitzek erakusten dutenez, euskarazko balentzia aldatzaileek hitz edo sintagmaren sentimendu balentziaindartu edo ahuldu dezakete. Beste batzuetan, ordea, balentzia aldatzailea den hizkuntza fenomenoak sentimenduhitzen balentzian ez du eraginik.