Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Iruskieta Quintian, Mikel"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 20 of 22
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    A pedagogical proposal for elearning in the Basque Summer University (UEU)
    (Udako Euskal Unibertsitatea) Camacho Romero, Abel; Iruskieta Quintian, Mikel; Latatu Nuñez, Ainhoa; Lonbide Lizarralde, Pedro
  • No Thumbnail Available
    Item
    Abstrakzio laburpen-testuak ebaluatzeko metodoa, Lehen Hezkuntzan: testu luzera, koherentzia erlazioak, gai nagusia
    (TANTAK) Atutxa Barrenetxea, Unai; Iruskieta Quintian, Mikel
  • No Thumbnail Available
    Item
    An intervention to improve dysgraphia using a smartpen
    (Udako Euskal Unibertsitatea) Ibarra Lizundia, Irune; Iruskieta Quintian, Mikel
  • No Thumbnail Available
    Item
    Bigarren Hezkuntzako ikasle eta irakasle talde baten diskurtsoa eta praktika informazio digitala bilatzeko, ebaluatzeko eta hautatzeko orduan
    (TANTAK) Beaskoetxea Elezgarai, Udane; Iruskieta Quintian, Mikel
  • No Thumbnail Available
    Item
    Compress-EUS: i(ra)kasleen laburpenak lortzeko tresna
    (UPV/EHU arg) Atutxa Barrenetxea, Unai; Iruskieta Quintian, Mikel; Ansa Osteriz, Olatz; Molina , Alejandro
  • No Thumbnail Available
    Item
    EuskalWordNet: euskararako ezagutza-base lexiko-semantikoa
    (EUSKALINGUA) Agirre Bengoa, Eneko; Aldezabal Roteta, Izaskun; Iruskieta Quintian, Mikel; Pociello Irigoien, Elixabete; Etxeberria , Jone; Mendizabal Aldalur, Karmele; Izagirre Olaizola, Elixabete
  • No Thumbnail Available
    Item
    Euskararen i(ra)kaskuntza-prozesuak: hezkuntza eta hizkuntza teknologiak
    (TANTAK) Camacho Romero, Abel; Iruskieta Quintian, Mikel
  • No Thumbnail Available
    Item
    Ezeztapena identifikatzeko Murriztapen Gramatikako erregelak sentimenduen analisiaren testuinguruan
    Alkorta Agirrezabala, Jon; Gojenola Galletebeitia, Koldo; Iruskieta Quintian, Mikel
    Lan honetan, ezeztapena identifikatzeko Murriztapen Gramatikako erregelak aurkezten dira sentimenduen analisiaizeneko Lengoaia Naturalaren Prozesamenduko arlorako.Ezeztapenak bere irismen-eremuko hitzek edotahitz-multzoek duten informazio subjektiboan eraldatu dezakete eta beharrezkoa da hori identifikatzea. Hemen,Murriztazpen Gramatika ingurunean erregelak nola sortu ditugun azaltzen dugu eta erregelen ebaluazioaren berriere ematen dugu. Emaitzen arabera, erregelek oro har ondo identifikatzen dituzte ezeztapenaren irismen-eremukohitzak.
  • No Thumbnail Available
    Item
    HABE-IXA euskarazko idazmen-proben corpuseko idazlanen mailakatze automatikoa
    (HIZPIDE) Arrieta Franco, Ekain; Odriozola Sustaeta, Igor; Arregi Iparragirre, Xabier; Iruskieta Quintian, Mikel
  • No Thumbnail Available
    Item
    Hizkuntza-ikasleen testu-corpus etiketatuaren analisia eta interpretazioa B2 eta C1 mailetan
    (HIZPIDE) Osinalde Agirre, Mikel; Iruskieta Quintian, Mikel
  • No Thumbnail Available
    Item
    Hizkuntza-teknologiak hizkuntzen ikas-irakaskuntzan: zenbat aukera, hainbat erronka
    (HIZPIDE) Arriola Egurrola, Jose Mari; Goikoetxea Salutregi, Josu; Iruskieta Quintian, Mikel
  • No Thumbnail Available
    Item
    Idazteko zailtasunak detektatzeko eta esku hartzeko proposamena Lehen Hezkuntzan
    (IKASTORRATZA) Ibarra Lizundia, Irune; Atutxa Barrenetxea, Unai; Iruskieta Quintian, Mikel
  • No Thumbnail Available
    Item
    Intentziozko irakurketa ozena: lehen urratsak
    (TANTAK) Garcia Arriola, Eneritz A.; Iruskieta Quintian, Mikel
  • No Thumbnail Available
    Item
    Kausazko koherentzia-erlazioen azterketa automatikoa euskarazko laburpen zientifikoetan
    (GOGOA) Iruskieta Quintian, Mikel; Aranzabe Urruzola, Maxux; Diaz de Ilarraza Sanchez, Arantza; Lersundi Ayestaran, Mikel
  • No Thumbnail Available
    Item
    Koherentziazko erlazioak: marko teorikoa eta corpusaren deskribapena
    (UPV/EHU arg) Iruskieta Quintian, Mikel; Diaz de Ilarraza Sanchez, Arantza; Lersundi Ayestaran, Mikel
  • No Thumbnail Available
    Item
    Laburpena eskolan: estrakzioaren eta abstrakzioaren arteko zubia eskolan
    (UPV/EHU arg) Atutxa Barrenetxea, Unai; Iruskieta Quintian, Mikel; Ansa Osteriz, Olatz
  • No Thumbnail Available
    Item
    Parekoen behaketaren bidez komunikazio-gaitasuna ebaluatzen: zer dute nahiago ikasleek, errubrika tradizionala ala bideo-behaketa
    (HIZPIDE) Hormaetxe Ibarretxe, Garazi; Iruskieta Quintian, Mikel
  • No Thumbnail Available
    Item
    Pragmatikako erlaziozko diskurtso-egitura: deskribapena eta bere ebaluazioa hizkuntzalaritza konputazionalean
    (UPV/EHU) Iruskieta Quintian, Mikel
  • No Thumbnail Available
    Item
    Sentimenduen analisia euskaraz: lexiko-mailatik erlaziozko diskurtso-egiturarako proposamena
    (GOGOA) Alkorta Agirrezabala, Jon; Gojenola Galletebeitia, Koldo; Iruskieta Quintian, Mikel
  • No Thumbnail Available
    Item
    Sentimenduen tratamendu konputazionalerantz: gramatika maila ezberdinetako sentimendu balentzia aldatzaileen bila
    Alkorta Agirrezabala, Jon; Gojenola Galletebeitia, Koldo; Iruskieta Quintian, Mikel
    Sarean gero eta iritzi-testu gehiago daude, iritzi positiboa edo negatiboa izan dezaketenak, eta horiek automa-tikoki prozesatzeko beharra sortu da, eskuz egitea lan nekeza delako. Hizkuntza Prozesamenduan, lexikoianoinarritzen diren tresnak daude eta esaldi edo testu bat positiboa edo negatiboa den esaten dute.Lexikoian,hitzek [−5] (balorazio oso negatiboa) eta [+5] (balorazio oso positiboa) arteko sentimendu balentzia dute. Lanhonetan, euskarak gramatika maila ezberdinetan dituen testuinguruzko balentzia aldatzaileak identifikatzekoazterketa azaltzen da. Hots, hitzen sentimendu balentzia edo balorazioa aldatzen duten fenomenoak identifikatzendira. Lexikoian oinarritutako sentimendu analisirako tresnek askotan huts egiten dute balentzia aldatzaileak ezidentifikatzeagatik. Hori motibaziotzat hartuta eta Sentitegi sentimendu lexikoia eta Euskarazko Iritzi Corpusabaliabidetzat hartuta, fonologiako, morfologiako, sintaxiko eta diskurtsoko balentzia aldatzaileak identifikatuditugu. Emaitzek erakusten dutenez, euskarazko balentzia aldatzaileek hitz edo sintagmaren sentimendu balentziaindartu edo ahuldu dezakete. Beste batzuetan, ordea, balentzia aldatzailea den hizkuntza fenomenoak sentimenduhitzen balentzian ez du eraginik.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback