Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Idoiaga Mondragon, Nahia"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 20 of 21
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Adineko pertsonek COVID-19 pandemiari aurre egiteko erabiltzen dituzten irudikapen sozial eta emozionalak aztertzen
    Eiguren Munitis, Amaia; Idoiaga Mondragon, Nahia; Berasategi Sancho, Naiara; Pikaza Gorrotxategi, Maitane
    Espainia COVID-19ren Europako epizentroetako bat bihurtu da, eta pandemia horrek bereziki adinekoei eragin die; Hori dela eta, ikerketa honen helburua da adinekoek egoera bera nola ulertzen duten arakatzea. Metodologia kualitatiboa erabiliz, Euskal Autonomia Erkidegoko 115 parte-hartzaileri (adin tartea: 60-85 urte) "Coronavirus" hitzarekin elkartzeko ariketa librea egin zaie. Emaitzen arabera, hasiera batean, gobernua eta komunikabideak kritikatzen dira mezu argirik ez emateagatik. Hala ere, emozioak eta arriskua era nabarmenean agertzen dira adinari lotuta. Beraz, mahai gainean jartzen da gobernuek adinekoen ikuspuntua kontuan hartuta kudeatu behar dutela egungo egoera, pandemiaren eta itxialdiaren balizko ondorioak arintzen laguntzeko politika sozial eta inklusiboak nabarmenduz.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Breaking the secret of sexual abuse in the family: analysis of Twitter’s #Me- TooInceste movement
    (Udako Euskal Unibertsitatea) Idoiaga Mondragon, Nahia; Eiguren Munitis, Amaia; Urizar Elorza, Maitane; Belasko Txertudi, Maitane
  • No Thumbnail Available
    Item
    Communication of emerging infectious diseases in the digital era
    (Udako Euskal Unibertsitatea, 2016-11-21) Idoiaga Mondragon, Nahia
  • No Thumbnail Available
    Item
    Ebola Twiterren: Osasun izurriteei buruzko gizarte irudikapenak eraikiaz
    Idoiaga Mondragon, Nahia; Belasko Txertudi, Maitane
    Lan honen bidez Ebolak Twitterren izandako oihartzunak izurrite hau ulertzeko eta beronen gizarte irudikapenak eraikitzeko izan duen garrantzia aztertu nahi da. Horretarako, Ebolari buruz idatzitako 28.760 txio aztertu ziren. Emaitzak Twitterren osasun krisietan informatzeko era aldatzen duela frogatu dute, komunikabide tradizionaletako komunikazioa transformatuz. Eraldatze horretan komunikabide tradizionalen diskurtso bakarrari kritikak eta gaia lantzeko ikuspuntu emozionalak garrantzi berezia hartu zuten. Bukatzeko emaitzen inplikazio sozialei buruz eta sare sozialen bidezko komunikazioak etorkizuneko osasun izurriteei aurre egiteko izango duen garrantziari buruz hausnartzen da.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Ebolaren gizarte irudikapena Euskal Herrian: nola ulertu, hauteman eta sentitu dugu?
    Idoiaga Mondragon, Nahia; Gil de Montes Etxaide, Lorena; Valencia Garate, Jose
    Gizartea mehatxatzen duten fenomeno berriak ulertzeko, adibidez egungo ebola izurritea, beraiei buruzko esanahi partekatuak eraikitzen ditugu, hots, gizarte irudikapenak. Gizarte irudikapenen bidez, ebolari esanahia emateaz gain, arriskuaren hautemate maila eta emozioak ere bideratzen dira. Lan honek 294 pertsonak ebola nola ulertu, hauteman eta sentitu duten neurtu du. Emaitzek adierazi dute, ebola Afrikarekin lotutako gaixotasun arriskutsu gisa irudikatu dela. Halere, izurritearekiko norberaren arrisku hautemate eta beldur mailak ez dira oso altuak izan. Honen arrazoia, izurriteak behin eta berriz agertzeak, sortutako nekeak edota izurriteekiko bete ez diren aurreikuspen izugarriak izan daitezke. Honenbestez, egungo ebola izurritea ulertzeak etorkizuneko osasun krisiei aurre egiteko lanabesak eskainiko dizkigu.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Emozioak unibertsitateko ikasketa prozesuen ardatz: Lehen Hezkuntzako Graduaren kasua
    (TANTAK) Larrucea Urkixo, Nerea; Cardeñoso Ramirez, Olga; Idoiaga Mondragon, Nahia
  • No Thumbnail Available
    Item
    Familia aniztasunaren trataera Haur Hezkuntzako ikasgeletan: irakasleen aurreiritziak eta eskoletako materiala
    (IKASTORRATZA) Olazar Intxausti, Alize; Idoiaga Mondragon, Nahia
  • No Thumbnail Available
    Item
    Fatness social representations and emotions in youth
    (Udako Euskal Unibertsitatea) Idoiaga Mondragon, Nahia; Belasko Txertudi, Maitane
  • No Thumbnail Available
    Item
    Haur eta gazteen kontrako sexu abusuen sekretua hausten. Profesionalentzako oinarrizko edukiak
    (UPV/EHU arg) Urizar Elorza, Maitane; Idoiaga Mondragon, Nahia
  • No Thumbnail Available
    Item
    Haur Hezkuntzako profesioaren feminizazioa: Egungo egoeraren azterketa eta maisu maistren identitate profesionalerako inplikazioak
    (TANTAK) Idoiaga Mondragon, Nahia; Enbeita Gerrikaetxebarria, Gorka
  • No Thumbnail Available
    Item
    Integrating ebola in the everyday thinking: Social representations, risk perception and emotions
    (Udako Euskal Unibertsitatea, 2016-03-09) Idoiaga Mondragon, Nahia
  • No Thumbnail Available
    Item
    Is it safe goto school alone? Gender impact on autonomous child mobility
    (Udako Euskal Unibertsitatea) Legorburu Fernandez, Idoia; Idoiaga Mondragon, Nahia; Alonso Saenz, Israel; Berasategi Sancho, Naiara
  • No Thumbnail Available
    Item
    Konduktismo eta konstruktibismotik abiatuz Haur Hezkuntzako ikasgeletako praktika hezigarrien azterketa
    (IKASTORRATZA) Carbajo Díaz, Ana; Idoiaga Mondragon, Nahia; Belasko Txertudi, Maitane
  • No Thumbnail Available
    Item
    “La Manada” auzia Twitterren: Sare sozialetatik gizartea eraldatuz
    Idoiaga Mondragon, Nahia; Sainz de la Maza San José, Martin; Belasko Txertudi, Maitane
    Ikerlan honetan “La Manada” auziaren epaiak Twitterren izandako jarraipena aztertu da.Horretarako epaia plazaratu zen dataren inguruko lau astetan #lamanada traola erabilitako txio guztiakbatu ziren eta haien edukia analisi lexikal bidez aztertu zen. Emaitzetan diskurtso feministak garrantzianabarmena izan zuen, haserrea plazaratuaz, mobilizazio soziala deituaz, biktima babestuaz edotabortxaketaren kulturaren kontrako diskurtsoa zabalduaz. Halere, diskurtso sexista eta anti-feministaere presente izan zen espazio honetan. Twitterreko diskurtsoa sexu erasoei buruzko pentsaeraren islaizan daitekeela ondorioztatzen da, baina aldi berean baita agente aktibo ere jakintza eraldatu horreneraikuntzan.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Newspaper coverage and representation of the law of equality among men and women
    (Udako Euskal Unibertsitatea, 2012-09-28) Gil de Montes Etxaide, Lorena; Ortiz Anzola, Garbiñe; Valencia Garate, Jose; Larrañaga Egilegor, Maider; Idoiaga Mondragon, Nahia
  • No Thumbnail Available
    Item
    Osasun izurriteen gizarte irudikapenak: jakintza zientifikotik egunerokotasuneko pentsamendura. Komunikabideen eragina
    (UPV/EHU) Idoiaga Mondragon, Nahia
  • No Thumbnail Available
    Item
    Social representations about emerging infeccious diseases: The swine flu in the mass media of Mexico and Spain
    (Udako Euskal Unibertsitatea, 2015-08-05) Gil de Montes Etxaide, Lorena; Idoiaga Mondragon, Nahia; Valencia Garate, Jose
  • No Thumbnail Available
    Item
    The sentence of «La manada» on twitter. Revolutionizing social representations about the rape culture
    (Udako Euskal Unibertsitatea) Idoiaga Mondragon, Nahia; Sainz de la Maza San Jose, Martín; Belasko Txertudi, Maitane
  • No Thumbnail Available
    Item
    Verse-making schools, as educational spaces in adolescence
    (Udako Euskal Unibertsitatea) Navarro Ugarteburu, Garazi; Idoiaga Mondragon, Nahia
  • No Thumbnail Available
    Item
    What emotions promote menstruation?
    (Udako Euskal Unibertsitatea) Idoiaga Mondragon, Nahia; Belasko Txertudi, Maitane
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback