Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Garcia Azkoaga, Ines M."

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 20 of 22
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Ahozko euskara, ikerketarako unibertsoa
    (BAT) Garcia Azkoaga, Ines M.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Ahozko euskararen erabilera eskolan: gako zenbait irakasleen prestakuntzarako
    (FONTES LINGUAE VASCONUM) Garcia Azkoaga, Ines M.; Bengoetxea Manterola, Olatz; Zabala Alberdi, Josune
  • No Thumbnail Available
    Item
    Ahozko hizkuntza: euskararen azterketarako eta didaktikarako zenbait lan
    (UPV/EHU arg) Garcia Azkoaga, Ines M.; Idiazabal Gorrotxategi, Itziar
  • No Thumbnail Available
    Item
    Ahozko narratibotasuna interakzionismoaren argitara: kohesio mekanismoek esaten digutena
    (EUSKERA) Diaz de Gereñu Lasaga, Leire; Garcia Azkoaga, Ines M.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Ahozkotasunaren irakaskuntza bigarren hezkuntzako testuliburuetan
    (TANTAK) Diaz de Gereñu Lasaga, Leire; Garcia Azkoaga, Ines M.; Alegria Susperregi, Alaitz; Imaz Gaztelurrutia, Ainhoa
  • No Thumbnail Available
    Item
    Biformulatzaile urruntzaileak: euskarazko diskurso-markatzaileen hiztegia osatzeko atariko azterketa
    (FONTES LINGUAE VASCONUM) Garcia Azkoaga, Ines M.
  • No Thumbnail Available
    Item
    "Dena dela", "dena den", "edonola ere", balio askotariko diskurtso-markatzaileak
    (EUSKERA) Garcia Azkoaga, Ines M.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Elementu anaforikoak eskolako testuetan
    (FONTES LINGUAE VASCONUM) Garcia Azkoaga, Ines M.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Erreferentziakidetasun-sareen etiketatze-metodologia EPEC Corpusean tratamendu konputazionalari begira
    (UPV/EHU arg) Diaz de Ilarraza Sanchez, Arantza; Aduriz Agirre, Itziar; Garcia Azkoaga, Ines M.; Zeberio Berger, Klara
  • No Thumbnail Available
    Item
    Euskal testuen azterketa eta euskararen irakaskuntza. Ikerketak eta gogoetak
    (IKASTARIA) Garcia Azkoaga, Ines M.; Idiazabal Gorrotxategi, Itziar
  • No Thumbnail Available
    Item
    Euskara oinarri eta eleaniztasuna helburu. Hizkuntzen garapena eta erabilera aztergai
    (UPV/EHU arg) Diaz de Gereñu Lasaga, Leire; Manterola Garate, Ibon; Garcia Azkoaga, Ines M.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Euskararen irakaskuntzaren garabidean
    (UPV/EHU arg) Garcia Azkoaga, Ines M.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Garapen Iraunkorrerako Helburuei so hizkuntzen betaurrekoekin
    (EKAIA) Garcia Azkoaga, Ines M.; Idiazabal Gorrotxategi, Itziar
  • No Thumbnail Available
    Item
    Hizkuntza garatzeko baliabideak Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programetan: Sekuentzia Didaktikoaren zenbait gogoeta
    (IKASTARIA) Diaz de Gereñu Lasaga, Leire; Garcia Azkoaga, Ines M.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Interpretegaien eta gorren testuak: nola eragiten du hizkuntza modalitateak testuen azpiegituran eta edukien ekoizpenean
    Moiua , Ainhoa; Garcia Azkoaga, Ines M.; Ozaeta Elortza, Arantzazu
    Lan honen helburu nagusia da hizkuntza modalitate ezberdinek, ahozkoak eta zeinatuak (zehazkiago esanda, espainiar zeinu-hizkuntzak -LSE-, testu ekoizpenean duten eragina ezagutzea. Lehenik eta behin, zeinu hizkuntzako interpretegaiek ahoz eta gorrek zeinuz ekoiztutako testuak alderatuko ditugu Bronckartek (1996) testu-generoen azterketarako proposatutako marko teoriko-metodologikoan oinarrituta eta hizkuntza modalitate bakoitzaren ezaugarriak ezagutuko ditugu. Bigarrenik, intepretegaiek zeinuz ekoiztutako testuak aztertu eta ekoizpenean dituzten zailtasunak eta oztopoak identifikatuko ditugu. Emaitzek balio digute bi ondorio nagusi ateratzeko: batetik, hizkuntzaren modalitateak ez du testuen azpiegituran eragiten; bestetik, ordea, hizkuntza modalitateak eragina du edukiak ekoizteko erabiltzen diren ikuspegietan, eta oinarrian talde bakoitzaren errealitate sozio-diskurtsiboari lotuta daude.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Kohesio anaforikoa hiru testu-generotan. Adinaren araberako garapenaren azterketa
    (UPV/EHU) Garcia Azkoaga, Ines M.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Kohesioa ikasleek idatzitako iritzi gutunetan. Zenbait testu aztergai
    (IKASTARIA) Garcia Azkoaga, Ines M.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Markatzaile diskurtsiboak ikasle entzuleek espainiar zeinu-hizkuntzan ekoiztutako testuetan
    Moiua , Ainhoa; Garcia Azkoaga, Ines M.; Ozaeta Elortza, Arantzazu
    Ikerketa honek espainiar zeinu-hizkuntzako interpretazioko ikasle entzuleek testuetan erabiltzen dituzten markatzaileak aztertzea du helburu nagusi. Ikasleek erabiltzen dituzten markatzaileak espainiar zeinu-hizkuntzako erreferentziazko praktika sozialekin alderatzen dira, hau da, gorrek ekoiztutako testuekin. Ikusi dugu ikasle entzuleek erabilitako markatzaileak gorrek erabilitakoetatik desberdintzen direla: eskuzko markatzaileek presentzia handiagoa dute entzuleen testuetan eta horrekin batera, markatzaile espazialak urriagoak dira eta eskuzko markatzaileez lagunduta agertzen dira. Ondorioei dagokienez, espainiar zeinu-hizkuntzaren modalitate espazialak eragin zuzena duela konexioan ikusi da eta hizkuntzaren ikaste-prozesuan kontuan izan beharreko ezaugarria litzateke.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Mintzaira, testua, generoa: interakzionismo sozio-diskurtsiboaren talaiatik
    (UPV/EHU arg) Larringan Aranzabal, Luis Maria; Garcia Azkoaga, Ines M.; Diaz de Gereñu Lasaga, Leire
  • No Thumbnail Available
    Item
    Mintzaira-jarduera eta generotasuna: narrazio-egintza adibide
    (UPV/EHU arg) Garcia Azkoaga, Ines M.; Diaz de Gereñu Lasaga, Leire
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback