Browsing by Author "Galdos Urbizu, Nerea"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Ergatiboaren erabileran argibide eskariek duten eraginaGaldos Urbizu, NereaEuskaran bada zerbait hiztuni bereziki zaila egiten zaiena: ergatiboaren –k atzizkiaren erabilera. Euskararen irakaskuntza eremuan kezka handia sortzen duen gaia da ergatiboarena; hori horrela, lan honetan eskola praktika bat diseinatu eta aurkeztu da ergatibo markaren erabilera sendotzeko. Horretarako beste zenbait hizkuntzaren irakaskuntzan erabilia izan den teknika jarriko da martxan: feedback negatiboaren parte diren argibide eskariak. Era honetan, irakaskuntza praktika honek haurren ergatiboaren erabileran zer nolako eragina duen aztertu eta planteatu diren hainbat aurreikuspen eta hipotesi ikertuko dira. Lortutako emaitzak ondorioztatuz, etorkizuneko gai honi buruzko ikerketen norabidea proposatuko da.