Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Cenoz Iragui, Jasone"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 7 of 7
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Elebitasunatik eleaniztasunera Euskal Herriko Unibertsitatean: Eleaniztasun Plana
    (BAT) Cenoz Iragui, Jasone
  • No Thumbnail Available
    Item
    Gainbegirada bat idazmenari
    (ZUTABE) Cenoz Iragui, Jasone
  • No Thumbnail Available
    Item
    Hezkuntza elebiduna
    (ZUTABE) Cenoz Iragui, Jasone
  • No Thumbnail Available
    Item
    Hiztegiaren inguruan
    (ZUTABE) Cenoz Iragui, Jasone
  • No Thumbnail Available
    Item
    Hutsegiteen inguruko zenbait ohar
    (ZUTABE) Cenoz Iragui, Jasone
  • No Thumbnail Available
    Item
    Komunikazio-antsietatea euskara bigarren hizkuntza dutenengan
    (FONTES LINGUAE VASCONUM) Cenoz Iragui, Jasone; Santos Berrondo, Alaitz
  • No Thumbnail Available
    Item
    Lehen Hezkuntzako Ikasle Eleaniztunen Euskarari Buruzko Pertzepzioak Translanguaging Testuinguruan. Ikerketa Etnografiko bat
    Cenoz Iragui, Jasone; Gorter , Durk
    Ikerketa etnografiko hau translanguaging pedagogian eginiko esku-hartze batean oinarritzen da, azpimarra euskararen erabileran eta euskarari buruzko jarrera zein iritzietan eginaz. Ikerketa gauzatzeko erabilitako planteamendu teorikoa “Focus on Multilingualism” izan da, Cenoz eta Gorter (2011, 2014) ikerlariek garatutakoa, zeinak ikerketan eta irakaskuntzan hizkuntzen ikuspegi holistikoa hartzeko beharra azpimarratzen duen. Metodologia berriz, gela etnografian oinarritu da, datuak behaketa, talde eztabaida eta galdetegien bidez jasoaz. Informazioa EAEko ikastetxe publiko bateko L.Hko 5. eta 6. mailako ikasleen artean bildu da eta Atlas.ti bidez aztertu. Eskola kokatzen den herrian euskararen erabilera apurka gora doa eta ikerketako lehen zantzuen arabera ikasleak euskararen egoeraz jabe dira, hala ere desoreka nabari da ikasleen euskararen erabileraren eta honen inguruko jarreren artean.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback