Browsing by Author "Cenoz Iragui, Jasone"
Now showing 1 - 7 of 7
- Results Per Page
- Sort Options
Item Elebitasunatik eleaniztasunera Euskal Herriko Unibertsitatean: Eleaniztasun Plana(BAT) Cenoz Iragui, JasoneItem Gainbegirada bat idazmenari(ZUTABE) Cenoz Iragui, JasoneItem Hezkuntza elebiduna(ZUTABE) Cenoz Iragui, JasoneItem Hiztegiaren inguruan(ZUTABE) Cenoz Iragui, JasoneItem Hutsegiteen inguruko zenbait ohar(ZUTABE) Cenoz Iragui, JasoneItem Komunikazio-antsietatea euskara bigarren hizkuntza dutenengan(FONTES LINGUAE VASCONUM) Cenoz Iragui, Jasone; Santos Berrondo, AlaitzItem Lehen Hezkuntzako Ikasle Eleaniztunen Euskarari Buruzko Pertzepzioak Translanguaging Testuinguruan. Ikerketa Etnografiko batCenoz Iragui, Jasone; Gorter , DurkIkerketa etnografiko hau translanguaging pedagogian eginiko esku-hartze batean oinarritzen da, azpimarra euskararen erabileran eta euskarari buruzko jarrera zein iritzietan eginaz. Ikerketa gauzatzeko erabilitako planteamendu teorikoa “Focus on Multilingualism” izan da, Cenoz eta Gorter (2011, 2014) ikerlariek garatutakoa, zeinak ikerketan eta irakaskuntzan hizkuntzen ikuspegi holistikoa hartzeko beharra azpimarratzen duen. Metodologia berriz, gela etnografian oinarritu da, datuak behaketa, talde eztabaida eta galdetegien bidez jasoaz. Informazioa EAEko ikastetxe publiko bateko L.Hko 5. eta 6. mailako ikasleen artean bildu da eta Atlas.ti bidez aztertu. Eskola kokatzen den herrian euskararen erabilera apurka gora doa eta ikerketako lehen zantzuen arabera ikasleak euskararen egoeraz jabe dira, hala ere desoreka nabari da ikasleen euskararen erabileraren eta honen inguruko jarreren artean.