Browsing by Author "Arroyo Sagasta, Amaia"
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Adin txikikoak eta Internet: familien kezka eta erantzukizunaGamito Gomez, Rakel; Arroyo Sagasta, Amaia; Corres Medrano, Irune; León Hernández, IratiInternet erabat integratuta dago gure jendartean eta aurrerapenek eragin zuzena izan dute adin txikikoen egunerokotasunean. Zentzu horretan, familia eragile erabakigarria da haur eta nerabeen alfabetatze eta ongizate digitalean. Horregatik, ikerlanak Lehen Hezkuntzako ikasleen familien bitartekaritza-lana aztertzen du, 18 kide heldu protagonista izan duten bi eztabaida-taldeen bitartez. Emaitzek agerian uzten dute gaur egungo agertoki digitalari buruzko kezka. Familiek defendatzen dute funtsezkoa dela etxean erantzukizun-kultura lantzea eta garatzea. Hala ere, adin txikikoen Interneten erabilera-ohiturei eta bizipenei buruzko ikuspegia edota ezagutza oso partziala da.Item Be[di]girada: research to foster the philosophycal approach of digital humanism in education(Udako Euskal Unibertsitatea) De la Iglesia Ganboa, Egoitz; Arroyo Sagasta, Amaia; Zubizarreta Pagaldai, Ane; Sanchez Murueta, AritzItem Eassessment (online eta blended testuinguruetan ebaluazioa): joerak, ereduak eta ebaluazio estrategia aurreratuak(UPV/EHU arg) Garcia Blazquez, Itziar; Arroyo Sagasta, AmaiaItem Irakaskuntzarako bideoa: kzergatiak, irizpideak eta gidalerroak(HIZPIDE) Arroyo Sagasta, AmaiaItem Lehen Hezkuntzako ikasleen segurtasun digitala: eskaerak eta konpromisoak #Izandig proiektuaren baitanArroyo Sagasta, Amaia; Gamito Gomez, RakelInternet egungo haur zein nerabeen bizitzaren bizkarrezur bilakatu da. Sareak eskaintzen dizkien abantailak ugariak dira, baina arriskuak ere baditu. Online ekintza batzuen ondorioek haur eta nerabeen ongizatea kaltetu dezakete. Horregatik, garrantzitsua da txikitatik Interneten erabilera arduratsurako prebentzio-neurriak lantzea. #IzanDig proiektuaren helburua prebentzio-neurri horien beharraz kontzientzia piztea eta lanketa horretan hezkuntza-eragileak inplikatzea da. Lan honetan proiektuan parte hartutako 384 ikaslek proposatutako foroetako batean egindako ekoizpenak aztertu dira, egiten dituzten eskaerak eta hartzen dituzten konpromisoak identifikatzeko. Pribatutasunaren garrantziari egiten diote erreferentzia batik bat eta helduen (familiaren eta irakasleen) laguntza eta zaintza eskatzen dute.Item Manifestu digitala(JAKINGARRIAK) Ipiña Larrañaga, Nagore; Diaz Bizkarguenaga, Koldo; Arroyo Sagasta, Amaia; Garcia Blazquez, Itziar