Browsing by Author "Agirre Garcia, Nerea"
Now showing 1 - 8 of 8
- Results Per Page
- Sort Options
Item Babesgabeko haurtzaroaren esparruan lan egiten duten gizarte hezitzaileen testuinguru profesionala(ZERBITZUAN) Agirre Garcia, Nerea; Arandia Loroño, Maite; Beloki Arizti, Nekane; Fernandez Fernandez, Idoia; Remiro Barandiaran, Arantxa; Uribe-Etxebarria Flores, Arantza; Otaño Maiza, JesusItem Esperimentazioan sakonduz biziberritu(TANTAK) Agirre Garcia, NereaItem Gizarte hezitzailea lanbidez: korapiloak askatu nahian(REVISTA DE PSICODIDACTICA) Agirre Garcia, NereaItem Gizarte hezitzaileen praktika profesionalaren testuinguru instituzionala(TANTAK) Agirre Garcia, Nerea; Arandia Loroño, Maite; Beloki Arizti, Nekane; Fernandez Fernandez, Idoia; Remiro Barandiaran, Arantxa; Uribe-Etxebarria Flores, Arantza; Otaño Maiza, Jesus; Alonso Olea, JosebeItem Hausnarketa partekatuan oinarritutako praktikak: egoera errealen azterketa irakasleen prestakuntzako practicumean(TANTAK) Agirre Garcia, Nerea; Martinez Gorrotxategi, Agurtzane; Lopez de Arana Pardo, Elena; Bilbatua Perez, Mariam; Lejardi Plaza, AhotsItem Herri eta hiri hezitzaileak, komunitate osoa hezkuntzaren erantzule bihurtzeko bidea(JAKINGARRIAK) Jimenez Arrieta, Olaia; Agirre Garcia, Nerea; Caballero Gómez, Ion; Jimenez Makazaga, ZiortzaItem Irakasleen prestakuntzako practicumean hausnarketa partekatuaren bidez egoera errealean azterketa egiteko tutoreek eskainitako laguntzen azterketaAgirre Garcia, Nerea; Lejardi Plaza, AhotsIkerlan honetan irakasletza graduko practicumeko ikasleekin hausnarketa partekatuan oinarritutako mintegiak dinamizatzeko tutoreek erabilitako laguntzak aztertu dira. Irakasle-gaiek praktiketan bizi dituzten egoera errealekiko taldean egiten dituzten hausnarketek praktiketako errealitatearekiko ulermen konplexuagoa izan eta teoria eta praktikaren arteko zubiak eraikitzen laguntzen dute. Unibertsitate mailan ikasleek beraien praktikarekin eta beraien praktikaz ikasteko esku-hartze estrategia eraginkorrenen artean tutoreen laguntzak azpimarratu dituzte hainbat ikertzailek. Ikerketa honetan Mondragon unibertsitateko 3 kasutan tutoreek irakasle-gaiei eskainitako laguntzak aztertu dira ikasleak hausnarketan trebatzeko espazio eraginkorrenak sortzeko xedez.Item Irakasleen prestakuntzarako espazio partekatuen bila(JAKINGARRIAK) Martinez Gorrotxategi, Agurtzane; Iñurrategi Irizar, Nagore; Agirre Garcia, Nerea